Echte liefde volgens Kees

Triker

MF veteraan
14 mei 2002
1.077
0
Renkum, Waddinxveen
Laatst zat ik met een vriendin in een jazzcafé in de hoofdstad. Dat was niet omdat wij van djèzzz houden of van lieden die van djèzzz houden maar wel omdat er nix anders meer open was in de nabije omgeving. We hadden nog veel te bepraten en we waren lekker aan de Zuip en dan neem je zowel de muziek als het volk dat daar wel van houdt op de koop toe. Een paar barkrukken verderop zat een groene V-halstrui-met-krokodilletje en die was duidelijk zeer gecharmeerd van mijn vriendin. Zij zit trouwens niet in de categorie 'vreselijk mooi' maar wei in de categorie ‘vreselijk aantrekkelijk’. Dat vond de V-halstrui dus ook dus toen ik even ging plassen nam hij direct zijn kans waar en schoof een paar krukken op zodat ie naast haar kwam te zitten. Openhartig geworden door fors drankgebruik vertelde hij dat ie haar helemaal zag zitten (djèzziiefhebbers lopen vaak een beetje achter in modieus taalgebruik). Toen ik terugkwam van de pot was ie daar duidelijk niet blij mee en ik zag em denken 'wat moet zo'n lekker wijf nou met zo'n vies type met zo'n vieze leren jekker en zo'n vies baseball petje' maar hij had ook weer niet voldoende gedronken om dat op de man af te vragen. La P. had ook al begrepen dat een dergelijke vraag em voor in de mond lag en ongevraagd gaf ze hem antwoord: 'We kennen elkaar al 20 jaar (waar), we doen het al 20 jaar (niet waar) en we hebben nog steeds Waanzinnig Veel Pret samen'. Slik, daar schrok ie toch even van. Maar goed, sommige dronken mensen geven niet gauw op dus zeurde ie nog even door. Hij wou weten wat er aan hem zou moeten veranderen zodat ie alsnog bij la P. in de smaak zou vallen. 'V-halstruien met kroko- dilletjes zijn sowieso ontzettend fout' - zij kan erg hard zijn als dat nodig is - 'Een vieze leren jekker kon wel es helpen en een vieze base ball pet is ook niet verkeerd. Je moet een beetje stinken en je niet al te vaak scheren... Bovendien moetje Erg Leuk zijn - wat dat betreft denk ik niet dat het mij - en het helpt ook als je een snelle Harley in de schuur hebt staan...'
:z
 
Hij had wel lef..

Als je kokodilletjes op je v-hals truitje hebt
staan zou je toch moeten weten dat je ondergeschikt
bent aan de rest... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan