Echte mannen gezocht !

Nou, vooruit dan maar, even m'n verlegenheid overwinnen, hij staat trouwens al een paar keer op het forum, LCB heeft zich er al aan kunnen verlekkeren, net als andere vrouwlijke oudgedienden.
Speciaal voor Inky:

[/quote]

Je blijft een lekker ding!!!
 
He gizmo, als je nieuwe bike er is en je zet op de plaat zet jezelf er dan ook meteen bij ;)
 
Tegenwoordig toch wel wat beschermende kleding aan als we rijen hé?? |( ;)
Leren slip :)

[edit]Volgens mij staat die foto niet meer op het forum, was met dat weekend dat we een nep-forum hadden. Misschien plaatst Boer van Dam ook nog wel een foto :9 [/edit]
 
full


(ik weet wel dat jullie het niet kunnen zien, maar in werkelijkheid is dit plaatje gefotoshopt. Ik zit dus niet echt op de motor ;) )
 
Op zondag 07 juli 2002 21:08 schreef Inky het volgende:
He gizmo, als je nieuwe bike er is en je zet op de plaat zet jezelf er dan ook meteen bij ;)

Zonde van de R1 :+

En toen ging LCB-tje hard rennen naar haar fiets om een stukkie te rijden en wat te eten te halen!!!

En als ik dan terug ben ga ik eindelijk Dennis is uitbundig feliciteren met zijn nieuwe bike en dan is alles weer vergeven en vergeten ;)

Heb nog een paar foto's trouwens dat je in de rook staat die alleen maar rokeriger wordt })
Heb je ook vast zelf wel :?
 
Op zondag 07 juli 2002 21:09 schreef Bert.....of Henk het volgende:Leren slip :)

[edit]Volgens mij staat die foto niet meer op het forum, was met dat weekend dat we een nep-forum hadden. Misschien plaatst Boer van Dam ook nog wel een foto :9 [/edit]

Weet je nog welk topic?
Ik heb toen één en ander opgeslagen om nog eens na te genieten.

De hardste :?

En Boer van Dam... :P Das pas een lekker ding...

Ik schiet weer vol van gezonde traan-emotie ghehe 8-)
 
Ik op m'n motortje, en om iedereen blij te houden heb ik alles gewoon aan ;)

full
 
Weet je nog welk topic?
Ik heb toen één en ander opgeslagen om nog eens na te genieten.

De hardste :?

En Boer van Dam... :P Das pas een lekker ding...

Ik schiet weer vol van gezonde traan-emotie ghehe 8-)
Was idd briljant weekend, niet meer zo gelachen op het forum. Welk topic was dat nou? Ging het niet over contact-advertenties?
 
Nou, ff eentje waar ik heel serieus op sta.....
Hiermee ga ik echt scoren bij de dames denk ik....
v_1.jpg
 
En hier SV-Bob, een man die echt kan genieten van de natuur.....ha ha ha (goed afgelopen trouwens). Ik wilde hem na een mislukte poging straatje-keren ff uit de berm helpen, maar maakt als een echte papparazi natuurlijk eerst ff deze foto.
v_3.jpg
 
Hehe, eindelijk gelukt (hoop ik). Een paar "werk-foto's" op de brommer...

1e 2 plaatjes zijn in Duitsland gemaakt.

2e in Tjechië, bij gebrek aan helicopter (en ook een motor), maar een "Special Vehicle" van "onze" aanstaande NATO-collega's uit Tjechie.

mf01.jpg


mf02.jpg


mf03.jpg
 
Ga morgen gelijk wat foto's laten schieten door mijn vriendin, kunnen jullie 's avonds mijn goddelijke lichaam aanschouwen (op een ook zo goddelijke brommert!). *D
 
Hehe, eindelijk gelukt (hoop ik). Een paar "werk-foto's" op de brommer...

1e 2 plaatjes zijn in Duitsland gemaakt.

2e in Tjechië, bij gebrek aan helicopter (en ook een motor), maar een "Special Vehicle" van "onze" aanstaande NATO-collega's uit Tjechie.

[img ]http://members.lycos.nl/Mazda_MX3_Xtreme/mf01.jpg[/img]

[img ]http://members.lycos.nl/Mazda_MX3_Xtreme/mf02.jpg[/img]

[img ]http://members.lycos.nl/Mazda_MX3_Xtreme/mf03.jpg[/img]
Hahahaha, zie je wel, ik wist het wel, je probeerde er laatst nog onderuit te komen. Maakt mij niet uit hoor. Zolang je me maar niet aanhoudt :)
 
Moet iemand zich aangesproken voelen nu :?

Nee, dat hoeft niet...want ik zette het algemeen neer.
Ben zelf kleine mevrouw ;)

Grote meneer hoeft zich dus niet aangesproken te voelen!!!
Niemand trouwens!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan