Echte mannen gezocht !

Inky

Die hard MF'er
26 jun 2002
472
0
Almere
Voorwoord:
Een nieuwe topic, als reactie op "vrouwen op motoren zijn stoer". Een erg goede topic, maar commentaar van vrouwen over mannen, vind men off topic. Dus vandaar deze nieuwe speciaal voor de DAMES.

Topic:
Mannen op bikes kunnen ook heel stoer zijn! Alleen zijn er zo weinig voorbeelden op het web van te vinden ;( . Hierbij dus een oproep voor alle mannen om hun stoerste bike picture op te sturen.
Ik houd zelf wel van lederen racepakken of combi's ;)

Het moet dus wel een foto van jezelf zijn
Dit is een erg goed voorbeeld :]

BlackHawk.jpg
 
Ik durf het best aan, nog wel in aardig formaat ook. }) Gelukkig is de foto niet scherp genoeg om mij duidelijk te herkennen. })
 
Op zondag 07 juli 2002 19:34 schreef Inky het volgende:

Het moet dus wel een foto van jezelf zijn
Dit is een erg goed voorbeeld :]


plaatje van een hele stoere man met copter van de zaak[ /img][/quote]

Vind je niet echt vrouwenlijk op de foto }) })
 
Applaus voor de heren die het wel durfen hier te posten met een foto van zichzelf !

Die van Saint ik wel geslaagd, zo moeten er meer komen.



PS ik heb mijn foto al op de "vrouwen op motoren zijn stoer" gezet 8-)
 
Die van Saint ik wel geslaagd, zo moeten er meer komen.

Ik doe geen verdere uitspraken... })

Straks heibel in diverse keten door meekijkende echtgenotes/vriendinnen/verloofdes die aan een half woord genoeg hebben.
 
Ik heb geen foto van mezelf, behalve eentje waar ik verschrikkelijk zit te koukleumen, dus echt stoer, nou, niet echt.
 
Nou, vooruit dan maar, even m'n verlegenheid overwinnen, hij staat trouwens al een paar keer op het forum, LCB heeft zich er al aan kunnen verlekkeren, net als andere vrouwlijke oudgedienden.
Speciaal voor Inky:




radian.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan