"Echte" motor vs motorscooter

Je ziet wel een beetje gelijkenis tussen de scooteraars en de elect rijders ,een zekere fanatiekheid om t ding aan te prijzen .
Dat is toch mooi als je er zo blij mee bent ,"echte motorrijders" hebben dat niet,halsstarrige ouderwetse vastgeroeste ouderwetse buffels zijn t :+.
 
dat is mijn gp1000 bij tweewiers noord in utrecht.
je kunt gewoon googelen haha vind je hem van zelf.
ruud frederics van tovami testbanken kan je alles over mijn wilde uit mijn duim gezogen verhalen vertellen haha.
en piecercing.com en moscatelli uit frankrijk en italie kunnen ook wel een steendje bijdragen daar heb ik de meeste onderdelen gekocht.
tegenwoordig hebben ze bij moscattelli een uit mijn duim gezogen 1100cc kit van tussen de uit mijn duim gezogen 115 en 125 pk waar ze met uit mijn fantassie scooters racen haha.

en om het compleet te maken zal ik kijken of ik een fantassie filmpje van mijn scooter kan plaatsen hier heb nog denkbeeldige filmpjes op mijn comp ergens staan.

Al eens aan een eventueel opgedreven spellingcontrole app gedacht ?
 
Ik lees iedere keer: mijn scooter is sneller dan menig motor, ik rij "de echte motorrijder" het snot voor de ogen etcetc.

Jazeker, met de gemiddelde raceplee rij je m´n MotoGuzzi V35 of (indien gereed) Horex 400 er gemakkelijk uit, staat ook niet ter discussie.
Ook neem je gemakkelijker een krat bier mee op een scoot, of prop jeje motorpak in één van de honderden opberg vakjes.

Maar het blijven scooters en geen "echte" motoren. (zoals bijv een MotoGuzzi V35 of Horex 400)

:P
 
Grappig hoe je verschillende soorten motor en scooter rijders.

De scooter rijders die "echte" motoren eruit rijden en voor snot rijden.
En de scooterrijders die het een zeer praktisch/handig voertuig vinden.

De motor rijders die graag met een "echte " motor rijden, de definitie van echte motor loopt van BMW kakstoelen (1200RT,..), japanse sportmotoren tot Harley Davidson.

Ook al weten we dat een echte motor geen kuipwerk heeft zodat je de volledige motor experience hebt. :+
 
Het valt op hoe fanatiek de pleepotters er bij willen horen,ik ga dat ook maar eens doen, ik wil dat mijn Goldwing als
echte scooter geaccepteerd word,per slot van rekening lijkt hij er op,en kom met argumenten waarom hij dat niet zou zijn. :Y
 
Het valt op hoe fanatiek de pleepotters er bij willen horen,ik ga dat ook maar eens doen, ik wil dat mijn Goldwing als
echte scooter geaccepteerd word,per slot van rekening lijkt hij er op,en kom met argumenten waarom hij dat niet zou zijn. :Y
Mwoah doe dat nou maar niet, ik denk dat de scooteraars dan ook weer beledigd zijn :? :+
 
Zoveel verschillende motor/scooter rijders en zoveel verschillende motoren en scooters. Er is voor iedere rijder wel een keuze te maken. En dan ben je trots en blij met je motor en/of motorscooter. En dan? Dan ga je maar op een forum iemand anders zijn trots afkraken als race plee of kakstoelen.👍
 
Zou niet weten waarom er is geen enkel verschil met een scooter. })
Een Goldwing is btw wel de enige die mij ooit t "snot" voor de ogen heeft gereden ,een local in de Eifel:},was niet bij te houden op m n zx10 tomcat
 
Zoveel verschillende motor/scooter rijders en zoveel verschillende motoren en scooters. Er is voor iedere rijder wel een keuze te maken. En dan ben je trots en blij met je motor en/of motorscooter. En dan? Dan ga je maar op een forum iemand anders zijn trots afkraken als race plee of kakstoelen.👍
Ik weet niet of je nou zo trots moet zijn op een raceplee,ik ben ook niet trots op mijn plee,hij is wel comfortabel en ik kan er een hoop bagage in kwijt:+
 
Mwoah doe dat nou maar niet, ik denk dat de scooteraars dan ook weer beledigd zijn :? :+

Generaliseren is makkelijk
De "echte" motorscooteraar bestaat net zo min als de "echte" motorrijder
Wat ik zie is dat met allerlei niet relevante zaken een verschil wordt gepoogd te maken tussen de motorscooter vs de gewone motor en zijn berijders
In feite zijn de overeenkomsten veel groter dan de verschillen ...
Als een motorscooter je ding niet is prima maar die aversie blijf ik vreemd vinden
 
He Beavis look over there huh huh huh Wow it's a motorbike huh huh huh No dumbass it's a scooter huh huh huh and it sucks huh huh huh Yeah
 
Het valt op hoe fanatiek de pleepotters er bij willen horen,ik ga dat ook maar eens doen, ik wil dat mijn Goldwing als
echte scooter geaccepteerd word,per slot van rekening lijkt hij er op,en kom met argumenten waarom hij dat niet zou zijn. :Y
Nou... ehhh... je hebt een tank/dummytank tussen de knietjes.... dus catogorie scooters valt af....

Ik heb even gekeken op MP, onder >> Inboedel>>meubels>>bankstellen, maar daar kan ik geen Goldwings vinden :N

Dus catagorie "rijdende bankstellen" valt ook af, ik denk toch echt dat het dan een echte motor is :Y :t.

:+
 
Nou... ehhh... je hebt een tank/dummytank tussen de knietjes.... dus catogorie scooters valt af....

Ik heb even gekeken op MP, onder >> Inboedel>>meubels>>bankstellen, maar daar kan ik geen Goldwings vinden :N

Dus catagorie "rijdende bankstellen" valt ook af, ik denk toch echt dat het dan een echte motor is :Y :t.

:+
Nou voel ik me gediscrimineerd,de tank loopt net zoals bij een scooter onder de buddy door,nou jij weer. :P
 
Zoveel verschillende motor/scooter rijders en zoveel verschillende motoren en scooters. Er is voor iedere rijder wel een keuze te maken. En dan ben je trots en blij met je motor en/of motorscooter. En dan? Dan ga je maar op een forum iemand anders zijn trots afkraken als race plee of kakstoelen.👍

Ach, tis niks nieuws en vroeger ging men er lichamelijk geweld op toepassen. Dus nu een beetje plagen op internet....
http://de-nozems.nl/2015/10/19/terug-naar-de-jaren-60/
 
Zou niet weten waarom er is geen enkel verschil met een scooter. })

silverwing.jpg


Ok we zien de GoldWing als een overmaat SilverWing motorscooter
Maar dan graag wel nu de "echte" motorrijders dissen :+
 
Eerder op de dag kwam ik een heuse goldwing tegen bij het stoplicht, wachtend op de rechter rijstrook achter een auto.
Het zicht op de auto werd compleet ontnomen door de Bordeaux kleurige goldwing.🤔
Aangezien mijn motorscooter wel tussen de 2 rijen auto's paste 😇ben ik ertussen door gereden en heb vooraan het stoplicht mijn weg vervolgd
 
Het valt op hoe fanatiek de pleepotters er bij willen horen,ik ga dat ook maar eens doen, ik wil dat mijn Goldwing als
echte scooter geaccepteerd word,per slot van rekening lijkt hij er op,en kom met argumenten waarom hij dat niet zou zijn. :Y
Net zo makkelijk. Wil je dat het een scooter is? Dan is het hierbij een scooter...

Zal me werkelijk een worst zijn....

...Hoewel....


...ik heb nog nooit een scooter gezien met een achteruit er op. Nee...geen scooter. :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan