echte motorpraat

DUC-zilla

Die hard MF'er
25 okt 2001
424
0
onbekend
veel motoren kunnen harder dan 120 km/h in zijn 1e versnelling dus dat zou voor nederland genoeg zijn
hoe hard kan jouw motor in zijn 1 ben er errug benieuwd naar, kawasaki zx-7r gaat 130 in zijn 1 en 170 in zijn 2 wat doen jullie motoren eigenlijk?

hoe krijg ik eigenlijk een icoon, krijg het niet voor elkaar :?
 
Denk dat ik zo\'n 100pu haal maar weet het niet zeker. Als ik volgas optrek let ik op de weg en niet zo op de snelheidsmeter, en als ik rustig optrek dan trek ik hem niet zo ver door.
 
De mijne NIET hard ---> 25 kw
Heb er eigelijk nog niet op gelet.
Ik zal morgen wel ff kijken.
Zal wel geen 120 zijn :(
 
Mijne gaat net 120 in z\'n 6 :} , dus ik zeg nix :+

Naja laat ik toch maar wat zeggen, denk dat ie in z\'n 1 iets van 30 of 40 kan, maar ik ga het niet uitproberen.
 
Weet ik eigenlijk niet, schakel over als die bij zijn toerenbegrenser komt en dat is hard zat.R1
 
100 in de 1
160 in de 2
180 in de 3
200 in de 4
230 in de 5 (geloof ik)
250 in de 6
 
Laatst bewerkt:
Mijn Aprilia RS 125 haal 55km/h in zijn 1. Dat is wel een stukje langzamer dan die ZX-7R.En die 170 wat hij in zijn 2 haalt is bij mij al bijna de top.Dus dan zit ik al in z\'n 6 :?
 
Geen idee :) verkeerd tellertje. Als ie zegt dat ik 200 rij, rij ik denk ik 180 ;) . Wacht op de juiste en dan kan ik je meer vertellen.

Miss M.
 
Op donderdag 06 december 2001 20:38 schreef
hoe krijg ik eigenlijk een icoon, krijg het niet voor elkaar :?

lees de faq....
heb je trouwens al een ducati monster gekocht ???
aangezien je in een andere topic om hulp/informatie vroeg
 
Eigenlijk heb ik op m\'n R1 alleen maar de 1ste versnelling nodig.. :) Je mag hier toch niet hader dan 120 :( En dan nog heb je gas over, ik schat het zo op 130....wel helemaal tegen rood dan!
 
R6 +/- 85 in z,n 1.
Een erg kort versnellinkje.
Ik ga makkelijk over de 100, ook met mijn vriendin achterop een keer 110 gedaan (en nee, ze is niet erg dik!!). In zijn 2 weet ik het niet, maar in de 3 ga ik al over de 180 heen.

Kijk eigenlijk niet zo op de teller, ik geniet er altijd lekker van. En als ik op de teller ga kijken geniet ik ook niet meer, omdat ik dan op moet gaan passen voor de flitsers.
 
Eerlijk gezegd weet ik dat niet eens.
Ik vermoed 110 in één en 140 in twee.
Het betreft een Firestorm. Zoals bij veel tweecilinders reageert de VTR :) heftig op elke gasbeweging. Het voorwiel is nauwelijks aan de grond te houden, waardoor ik meestal snel opschakel.
 
Geen idee :) verkeerd tellertje. Als ie zegt dat ik 200 rij, rij ik denk ik 180 ;) . Wacht op de juiste en dan kan ik je meer vertellen.

Miss M.
Hmmmm , had ik andersom, heb een professioneel digitale teller, maar niet goed omgerekend denk ik. Ik was enige tijd geleden op weg naar Drachten Dragraces en reed ( uiteraard ) weer voorop. Bij een tankstop vroeg ik of iedereen het eens was met de 130 km/h die ik aanhield ( zaten mensen bij die voor de eerste keer \"zo\'n stuk\" gingen rijden ). Bleek ik al die tijd zo rond de 145 te rijden, wat vooral voor die juffrouw op de Virago bijna niet te doen was :-)

On-topic: geen idee, probeer het wel ff als ik de motor weer terug heb, staat nu bij een VMaxonderdelen dealer voor zwarte alu USD vork, nieuwe uitlaten. Blijft daar staan tot na de VMaxshow 29 en 30 December in zijn zaak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan