Echte Motorrijder?

Drei

Die hard MF'er
27 feb 2002
357
0
Wieringerwerf
Goedendag mensen,
ik wil vandaag even een onderwerp aansnijden waar de meningen over verdeeld zullen zijn.
Toch hoop ik vanavond een conclusie te kunnen trekken.

Mijn stelling is: Wat is een echte motorrijder?
Reageer!!!!!!!!!!
 
dat is wel 's vaker aangesneden:

Een echte motorrijder is een man/vrouw die zo bezig is met z'n hobby dat ie voortdurend op MF post... :+
 
Een echte motorijder!!!

Volgens mij zijn die bijna uitgestorven.

Vroeger, toen je poep nog met een lange oe schreef, waren er echte motormannen met lange baarden, die door weer en wind zich voortbewogen op ruige motorfietsen. :)
 
dat is wel 's vaker aangesneden:

Een echte motorrijder is een man/vrouw die zo bezig is met z'n hobby dat ie voortdurend op MF post... :+
Alleen zou hij/zij dan nog moeten rijden in plaats van posten op M-F op mooie en zonnige dagen })
 
Een echte motorijder!!!

Volgens mij zijn die bijna uitgestorven.

Vroeger, toen je poep nog met een lange oe schreef, waren er echte motormannen met lange baarden, die door weer en wind zich voortbewogen op ruige motorfietsen. :)

Zoals ik , ik heb alleen geen baard :9

Ik vind een echte motorrijder iemand die motorrijdt. Of dat nou alleen bij mooi weer is, of iedere dag, door weer en wind.

Als je maar besmet bent met het virus. Chopper of tour fiets of SM of racer of wat dan ook, als het maar op twee wielen staat gemotoriseerd is, en je er een rijbewijs voor nodig hebt.
 
Ik denk idd ook dat er niet echt (haha) een definitie is voor "echte motorrijd(st)er" is.
Als ik in auto zit en zie een motor door regen en wind gaan, denk ik: "das een echte" terwijl ik zelf ook met regen en wind op de fiets zit...en anderen het ws van mij zeggen.

Ik denk dat mensen zonder A-rijbewijs zeggen óf "dat is een echte" óf "die is gestoord zeg."
Dat laatste zal je mij niet, serieus bedoelend, horen zeggen...Snij ik mezelf in de vingers en ik ben niet gestoord :}

Alle motorrijd(st)ers zijn echt.
Als we het over auto's hebben denk ik wel dat je kan zeggen "echt" of "niet echt". En waarom: omdat er, anders as bij motor, mensen zijn die het puur als vervoer zien en mensen die het als vervoer en hobby hebben. Motorrijden gaat verder als het puur zien als vervoersmiddel.

Zo zwaai ik niet naar andere automobilisten ( nee, onaardig heh gheghe) en pak ik niet de auto op een zonnige zondag om eens even fijn een stukje te gaan toeren....Terwijl mensen met bv een gave klassieker dat wel doen.

Nou goed, ik geloof dat het er een beetje krom staat, maar niet twijfelend aan het niveau van mede-verslaafden, zullen jullie begrijpen wat ik bedoel. Zo niet, dan toch
 
echt (de ~ (m.)) [schr.]
1 huwelijk


echt (bn.)
1 werkelijk hetgeen of degene zijnd waarvoor iets of iem. doorgaat => zuiver, onvervalst, authentiek, van het zuiverste water, in hart en nieren
2 bij uitnemendheid => waar, waarachtig, heus, typisch, werkelijk
3 wettig, met name het huwelijk betreffend

´mo·tor·rij·der (de ~ (m.))
1 berijder van een motorfiets

dus hmz:
iemand die getrouwd is met zijn motor :+

Na het homohuwelijk moet dit ook kunnen...
en suz uki neemt gij happy tot uw wettige berijder...
...vroem
en happy neemt gij suz uki tot uw wettige motor...
...Ja

verklaar ik u hierbij tot motor en echte motorrijder :P
 
Een echte motorijder!!!

Volgens mij zijn die bijna uitgestorven.

Vroeger, toen je poep nog met een lange oe schreef, waren er echte motormannen met lange baarden, die door weer en wind zich voortbewogen op ruige motorfietsen. :)

Ja! Alleen mijn baard is nog niet lang. Bijna goed dus.
 

Rossie! Da's mijn brommer! :)
Ik ben best wel een mooiweersrijder, dus zal wel geen echte zijn. Maar zolang ik de keus heb tussen slecht zichtbaar, natwordend, slecht zicht hebbend, glibberend en glijdend op de motor in de regen en comfie in het koekblik bij regen, kies ik toch het blik....

[beken modus]
Ik ben een watje!
[/beken modus]
 
Op woensdag 20 maart 2002 10:03 schreef joel het volgende:Als je maar besmet bent met het virus. Chopper of tour fiets of SM of racer of wat dan ook, als het maar OP TWEE WIELEN staat gemotoriseerd is, en je er een rijbewijs voor nodig hebt.


Wil ik erbij horen, dan moet ik nu toch wel een keertje mijn zijwieltjes eraf halen... ;)
 
JOE BAR TEAM !!! echte motorrijders..

..´ een baby zonder ijs ..ik heb de pest aan twins en motoren zonder cilinderkop.. gluuup..`
 
En iemand die omkijkt naar elke motor die hij/zij hoort.
Maakt niet uit waar deze persoon zich bevindt. In de bus, op school of op het werk :)
 
Op woensdag 20 maart 2002 11:28 schreef Ralfie het volgende:Vroeger, toen je poep nog met een lange oe schreef, waren er echte motormannen met lange baarden, die door weer en wind zich voortbewogen op ruige motorfietsen.

Ja! Alleen mijn baard is nog niet lang. Bijna goed dus.

Wel goed lezen hè! :P ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan