Echte motorrijders! op Motorcycle event Zwolle

Ik kom zopas bij de Motorcycle event Zwolle weg,
en er stond een motor voor de deur, met MF sticker! een CBR met 2
Leo dempers.

Daarnaast stonden nog een stuk of 5 motors!

Hoe kan het dan, dat je binnen tig mensen, in pak, of met motorjas aan ziet lopen :?

ikke niet begrijp ?

Is het een manier om te laten zien, kijk mij even ik rijd motor ?

ze zijn natuurlijk op zoek naar een motor in bijpassende kleuren.... :+
 
ik denk dat ik die stoere bink op de cbr was :+

kijk maar ff in het gespot topic ;) als het die cbr is dan ben ik het. (zijn btw arrows :p) maar volgende week gaat me leovince er weer op
 
Ik heb het niet over met MIJN motor langskomen eerst lezen voor je wat zegt.

[http://img222.imageshack.us/img222/6128/bril1js.jpg (afbeelding)]


Ik vind het gewoon vaag om met een motorjas te lopen als je op de brommer , lopend , fietsend of whatever te lopen en dat is gewoon mijn mening.

Voor de rest heb ieder zn eigen mening.
oh je komt dan met iemand anders zijn motor voorbij de bewuste jasdrager :)
ja dan begrijp ik het ineens wel :+
 
Ik kom zopas bij de Motorcycle event Zwolle weg,
en er stond een motor voor de deur, met MF sticker! een CBR met 2
Leo dempers.

Daarnaast stonden nog een stuk of 5 motors!

Hoe kan het dan, dat je binnen tig mensen, in pak, of met motorjas aan ziet lopen :?

ikke niet begrijp ?

Is het een manier om te laten zien, kijk mij even ik rijd motor ?


PASPOPPEN :Y
 
ik denk dat ik die stoere bink op de cbr was :+

kijk maar ff in het gespot topic ;) als het die cbr is dan ben ik het. (zijn btw arrows :p) maar volgende week gaat me leovince er weer op

mischien een domme vraag maar uhmm.... waarom heb je eigenlijk 2 uitlaat setjes? :?
 
Ik vind jullie triest, omdat jullie blije mensen triest vinden. En nee, ik was niet op de beurs en reed vroeger ook niet op m'n fiets rond met een Yamaha of Honda jas.

Jullie zijn lekker echte mannen, omdat je de jas alleen aantrekt als je op de motor stapt. Stoere kerels hoor! Door jullie ben ik motor gaan rijden! Nu ben ik zo'n stoere kerel!
:X :X :X
 
Laatst bewerkt:
Ik vind jullie triest, omdat jullie blije mensen triest vinden. En nee, ik was niet op de beurs en reed vroeger ook niet op m'n fiets rond met een Yamaha of Honda jas.

Jullie zijn lekker echte mannen, omdat je de jas alleen aantrekt als je op de motor stapt. Stoere kerels hoor! Door jullie ben ik motor gaan rijden! Nu ben ik zo'n stoere kerel!
:X :X :X

Ja, toe maar, goed zo, gooi die frustraties eruit, adem in - adem uit, maak een tuitje van je lippen en blaas de lucht volledig uit je longen, voel je lichaam zich ontspannen.

Het is ook altijd zoon deprie maand februari, ook nog al die vieze sneeuw enzo :/
 
Ik kom zopas bij de Motorcycle event Zwolle weg,
en er stond een motor voor de deur, met MF sticker! een CBR met 2
Leo dempers.

Daarnaast stonden nog een stuk of 5 motors!

Hoe kan het dan, dat je binnen tig mensen, in pak, of met motorjas aan ziet lopen :?

ikke niet begrijp ?

Is het een manier om te laten zien, kijk mij even ik rijd motor ?
jij niet begrijpen? ik niet uitleggen! ga driewieler rijden als je jezelf wil onderscheiden van de rest!
 
:Z
er zijn echt trieste mensen op deze aardbol!

Zelfkennis! 8-)

naar de auto-beurs trek ik drie-delig pak aan....
naar de tweedehands-beurs trek ik m'n ouwe zooi aan....
naar de modelspoorbeurs terk ik m'n hobby-kloffie aan afgezet met trein-emblemen...
naar de Home&Garden fair trek ik m'n tuinbroek en rubber laarzen aan en zit de grond onder m'n nagels...
naar de maritime-beurs doe ik m'n Gaastra kleding aan,.....( wel zo netjes)
naar de muziekbeurs neem ik m'n Tuba mee.....
naar de jonge gezinnen beurs neem ik die smurf mee....
naar de antiek-beurs sjouw ik m'n ouders mee......
naar de Kamasutra Erotische livestyle Beurs doe ik m'n latex/rubber spulletje aan....

who the f@ck care's.....!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het niet over met MIJN motor langskomen eerst lezen voor je wat zegt.

[http://img222.imageshack.us/img222/6128/bril1js.jpg (afbeelding)]


Ik vind het gewoon vaag om met een motorjas te lopen als je op de brommer , lopend , fietsend of whatever te lopen en dat is gewoon mijn mening.

Voor de rest heb ieder zn eigen mening.
Ik ben vaag, ik fiets namelijk dagelijks met mijn motorpak naar de garagebox om de motor te pakken :)
 
Vreemde verschijning om in je motorpak te lopen als je met de auto bent.
Zie soms ook wel eens van die trieste figuren op straat met een cbr / yamaha / blablablabla jas aan en dan denk ik bij mezelf hoe triest is dat !!!!
En dan zie je ze kijken man als je met je motor voorbij komt van ohhhhh had ik maar een motor!

zo zijn we toch allemaal begonnen.....

later als ik groot ben.... (nooit geworden maar goed :+ )

laat ze lekker... ze kijken juist tegen je op
 
mensen die pall mall dragen en geen vliegtuig hebben? de neppers!!!
 
Ik vind het vreemd om in een motorpak (jas) te lopen.
Ik weet zeker dat jij moet lachen als jij een scooter rijder in een motorpak ziet rijden.
Is een beetje dezelfde meuk vind ik.
Ik rij nu ook rond op de brommert met een motorpak aan, lekker warm. Zo grappig is dat nou tog ook weer niet? nou ja, gelukig dat jij het nog leuk vind.
 
Ik heb het niet over met MIJN motor langskomen eerst lezen voor je wat zegt.

[http://img222.imageshack.us/img222/6128/bril1js.jpg (afbeelding)]


Ik vind het gewoon vaag om met een motorjas te lopen als je op de brommer , lopend , fietsend of whatever te lopen en dat is gewoon mijn mening.

Voor de rest heb ieder zn eigen mening.

Ja en mijn mening is dat jou mening triest is, mischien een paar pilletjes nodig om van je deprresie af te komen???? :+ _O- _O-
 
Zelfkennis! 8-)

naar de auto-beurs trek ik drie-delig pak aan....
naar de tweedehands-beurs trek ik m'n ouwe zooi aan....
naar de modelspoorbeurs terk ik m'n hobby-kloffie aan afgezet met trein-emblemen...
naar de Home&Garden fair trek ik m'n tuinbroek en rubber laarzen aan en zit de grond onder m'n nagels...
naar de maritime-beurs doe ik m'n Gaastra kleding aan,.....( wel zo netjes)
naar de muziekbeurs neem ik m'n Tuba mee.....
naar de jonge gezinnen beurs neem ik die smurf mee....
naar de antiek-beurs sjouw ik m'n ouders mee......
naar de Kamasutra Erotische livestyle Beurs doe ik m'n latex/rubber spulletje aan....

who the f@ck care's.....!!!

Ah!

Vandaar dat iedereen zo naar me keek, in m'n latex pak op de huishoudbeurs............ ;) :+
 
ik vind het ook wat vreemd maar overdrijf het zelf ook een beetje.
Als ik in de zomer naar m'n werk ga(mooi weer rijder he 8-) ).
Scheelt het omkleden als ik m'n overall al aan doe thuis...vervolgens moet ik nog 2 km rijden naar m'n garagebox in m'n koekblik heb hem niet helemaal aan maar ziet er wel bizar uit...vooral op te terugweg s'middags zie je veel mensen denken...wat is dat nu weer voor wazig persoon :9 :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan