Echte namen!

Vertel, waarvoor dan :?
Voor "niet links inhalen" op de A12, aparte omschrijving trouwens, de waanzinnige zal wel bedoelen dat ik rechts ingehaald heb. (wat mij érg sterk lijkt) Wel grappig dat bij Merk/type: "Suzuki Team Lucky Strike" staat ingevuld. Geen wagen ofzo gezien dus zal wel een onopvallende surveillant zijn geweest, of zo'n fanaat die in z'n vrije tijd aan het bijbeunen was.
2up.gif
 
Laatst bewerkt:

Pas op! Zo komt de kots via je neus naar buiten en dat wil je niet! ;)

Bij de woorden schatje, poepie, scheetje, lieverd krijg ik een ranzig week gevoel van binnen. Doet me beetje denken aan zo'n vreselijke soapserie :)
Heb liever dat iemand me Rene noemt of eventueel prutser, lul, lui varken, alcoholist, gestoorde, Limbo, SOA, etc, etc, etc. Maar NOOIT van die vrselijke troetelnaampjes :(
 
Ik ben als Raimond geboren, maar omdat bijna niemand dat in een keer goed uitspreekt, noemen de meeste mij Remon.
 
Ik ben als Raimond geboren, maar omdat bijna niemand dat in een keer goed uitspreekt, noemen de meeste mij Remon.
Dan heb je nog mazzel, weet je wel hoe moeilijk Ramon uit te spreken is?!? (blijkt tenminste)
Ik heet over het algemeen Raymond, Remon, Raimon, Raimond, Raamon, Remond, Ramond en ga zo maar door :j
fuckyou2.gif
|(

Zo moeilijk is het toch niet :(
 
Dan heb je nog mazzel, weet je wel hoe moeilijk Ramon uit te spreken is?!? (blijkt tenminste)
Ik heet over het algemeen Raymond, Remon, Raimon, Raimond, Raamon, Remond, Ramond en ga zo maar door :j
fuckyou2.gif
|(

Zo moeilijk is het toch niet :(



Daarom noemt mijn omgeving mij ook Tank :) Dat lukt de meeste wel en is ook iets makkelijker te onthouden :+
 
Elske..

Maar ik ben in Jordanië geboren en toen we terug kwamen was er een ambtenaar die mijn naam moest vertalen. Ze schrijven alleen medeklinkers in het arabische en hij vertaalde het: Aleski. En wilde dit niet veranderen!!!!!!!!!!!!! :j :j :j 12 Jaar later heeft een rechter dit goed moeten brijen....

Over prutserige ambtenaren gesproken: Ik kreeg een brief van het GAK (er even vanuit gaande dat dat ambtenaren zijn-zo gedragen ze zich wel). En daar stond iets doms in. Ik ze bellen: nee tussen 12 en 1 zijn ze dicht. Bel ik ze om 16u50: spreekt het bandje tegen mij: om 17u00 zijn we gesloten, DUS de verbinding wordt nu verbroken!!!!! SUKKELS, DEBIELEN, ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan