Echte ongelukken?

ongeval met flinke schade-vergoedingen aan de tegenpartij.

  • ja

    Stemmen: 3 7,9%
  • nee

    Stemmen: 35 92,1%

  • Totaal aantal stemmers
    38
maar de verzekering kan 'slechts' een maximaal bedrag verhalen van 1.250.000 oude BF (allé in België toc)

dit wordt echter niet zoveel gedaan, en kan enkel gedaan worden indien jij veroordeeld wordt voor het ongeval (rechterlijke uitspraak) EN er een grote fout is (bv. dronkenschap (maar die dronkenschap moet de aanleiding zijn van het ongeval))

volgens mij zal de verzekering het bedrag niet op je verhalen omdat je de begrenzer eraf haalt, je zal wel een boete krijgen voor het rijden zonder geldig rijbewijs, het is echter mogelijk dat de verzekering het wel op je verhaalt als jij verantwoordelijk bent voor het ongeval en je een grote fout hebt begaan, je moet dat eens vragen aan je makelaar

(dit is toch zo +/- de regeling in België)
 
Ik wordt hier zooooo moe van.
Iedereen onder de 21 weet dat ie op een 25 kw zal moeten beginnen, dus dan moet je ook niet maauwen als je er ook 2 jaar aan vast zit!
Ik dacht zelf ook dat 25kw kut is maar het valt me allemaal goed mee!
In de meeste bochten merk ik niet dat ik vermogen tekort kom (ivm onervarenheid :? ) en op de snelweg kan ik mooi 160 tuffen. (met de auto rij ik ook niet echt harder)
Dus hoop nou maar mooi dat je je 25kw periode heelhuids doorbrengt, daarna kun je (hopelijk) nog lang genoeg genieten van "het echte werk".
 
[offtopic]
Als ik 20 ben en 1 weekje mag ik zwaar rijden ...
Ik heb net niks met de nieuwe regelgeving te maken gehad, mn zusje helaas wel, moesten na elkaar afrijden maar zij is toen gezakt ;(
maar ik dacht dat je onder de 21 sowieso geen >25kW mag rijden. Of wordt tegenwoordig alleen de twee jaar regel maar gehanteerd :?
[/offtopic]
 
Terug
Bovenaan Onderaan