Echte XENON kits, 79,- nieuw, 1 jr garantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mad-Coentje

Die hard MF'er
13 okt 2007
585
0
Eindhoven (Noord Brabant)
hallo, dit is totaal niet voor eigen belangen, maar ik heb hier een heeeele goeie tip.

ik ging toevallig bij een autotune zaakje ff een alarmpie kopen, had ik gezien op internet dat hij die ook had... leuk en degelijk ding, en hij had toevallig ook,

Echte xenon kits, voor 79 euro, met garantie enzo, goede kwaliteit

super makkelijk aan te sluiten, en je hebt meer dan 3000 branduren zij hij..

stuur me ff een mailtje bij intressen, want ik wil niet zomaar reclame maken hier, (weet ook neit of dat wel mag haha)

Groetjes,

Gewoon_coentje@hotmail.com
 
Er zijn xenon kits en xenon kits.... Weet je 100% zeker dat dit geen waaibomen spul is ?

Welk merk is het ?



Niet dat ik interesse heb... ik heb al een xenon kitje, maar puur voor mensen die wel interesse hebben.
 
ik moet eerlijk zeggen dat ik niet SUPER veel verstand heb,
ik ken die kerel van die winkel, en ik weet dat zijn vader hoofdimporteur is van allemaal van dat tuning spul, daarom kan hij alles zo goedkoop aanbieden,

er zit gewoon garantie op (minimaal een jaar, misschien meer dat weet ik niet presies)
en hij is qua service supergoed, als het niet goed zou zijn gaat hij doorhet vuur om het te fixen dat het WEL goed is...

ik heb het setje bekeken en het zag er degelijk uit, geen half plastic spul enzo,

tog bedankt voor je vraag om zo mensen te helpen die intressen hebben, en ik zal een keer aan hem een merk vragen, misschien heb jij er meer verstand van als ik ;)
Ik gaf alleen de tip, maar wil ook zeker neit dat mensen iets kopen wat niet goed is,
 
Geef de site gewoon , met waardevolle tips zal je niemand horen klagen want dat is iets anders dan reclame.

Als je er geen verstand van hebt begin dan niet aan het verkopen ervan.
 
Kort gezegd is je info dus dat je xenon sets voor 79 euro weet en dat mensen die interesse hebben jou moeten mailen omdat je niet wil vertellen waar ze het kunnen halen.


Nog korter: mail me als je xenon voor 79 euro wil.

Ik kan er op deze manier niets anders dan een soort handeltje van maken..... Slotje dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan