Ed Raket..

soeptablet

Die hard MF'er
18 jun 2001
721
1
Lely(k)stad
Van MCN:

It’s been a long, long time but Richard " Rocketman " Brown is set to bring the motorcycle speed record back to Britain.

The record, set by American Dave Campos, of 322mph has stood for 12 years but speed freak Brown reckons he’ll crack it. He’s off to South Africa to prepare for his assault on the record in 2003.

In earlier attempts, the British engineer’s 6000bhp rocket-powered bike has managed 365mph, but failed to make the return run necessary to set an official record.

Mag ik ook zo'n dynokitje :}
 
is iets van 584 km/u hmm en dan een wheelie dan ben je een held!! en natuurlijk een roling stoppie van 6km erachteraan!!! :} :} :} :} :} :}
 
een wheelie met een raketmotor aangedreven motor... lijkt me heel lastig... ;)

kvin snelheidrecords met wielaangedreven motoren (of auto's) veul spannender (en echter)...

niet dat ik in die raket plaats durf te nemen....
 
1 voordeel van een straalmotor aangedreven motor tov een zuigermotor is dat als de motor vast loopt de piloot zelf niet wordt gelanceerd.
 
Lijkt me dat je dan eerder de grond in word geboord :D Kan ook leuk zijn , zo zie je nog es wat van de wereld })
 
hier op het forum zit toch ook een ed raket want ik begon al te lachen want het gaat over hard rijden :+
 
hdjetb.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan