Edge 2 LED achterlicht in NL??

Fullthrottle

MF'er
3 jun 2006
159
0
36
Munstergeleen
daar was ik ook opzoek naar tot nu toe alleen maar de illegale gevonden

zonder reflector en zonde kenteken verlichting
het lijkt er op dat deze het wel heeft

Fullthrottle

MF'er
3 jun 2006
159
0
36
Munstergeleen
hahah kerel nee zo bedoel ik dat ook weer niet ;)

ik heb er ook maar eentje nodig maar omdat dit het topic was van iemand anders heeft hij natuurlijk voorrang !

maar ik heb zeker interesse
mail me maar even voor de prijs op : [email protected]

bedankt alvast!

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
36.930
1.594
www.snelmotoren.nl
heeey mister ZOT

kunnen we ook andere onderdelen bij u bestellen ?
of is de zaak nog niet echt opgebouwd?

laat maar horen !
In principe kan alles. Alleen mag ik vanwege het bestemmingsplan o.a. geen detailhandel vanuit mijn woning voeren. Vandaar dat ik op zoek ben naar een betaalbaar pand waar dat wel mag.

Heavys

MF veteraan
23 sep 2005
2.280
0
52
Ik heb pas een 13 in een dozijn Acerbis gemonteerd, maar ik blijf graag op de hoogte over prijzen en levertijd.

Fullthrottle

MF'er
3 jun 2006
159
0
36
Munstergeleen
dit achterlischt is toch wel goedgekeurd? of niet?

dus met reflectoren en kenteken verlichten of niet?

mail me even dan komen we wel tot een oplossing!

greetz Robin

45 euro incl btw. Alleen rood voorradig, smoke heeft een lange levertijd. Partijtje laten komen?

Ik wil de smoke hoe dan ook, je prijs is goed.

Deze is denk ik niet officieel goedgekeurd maar voldoet wel aan alle eisen, inclusief kentekenverlichting, die ik btw nu niet heb 8-)

Kun je je geen buil aan vallen heur... hoor graag de levertijd van smoke, steek ik er nog eentje op in de mean time :)

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
36.930
1.594
www.snelmotoren.nl
Ik wil de smoke hoe dan ook, je prijs is goed.

Deze is denk ik niet officieel goedgekeurd maar voldoet wel aan alle eisen, inclusief kentekenverlichting, die ik btw nu niet heb 8-)

Kun je je geen buil aan vallen heur... hoor graag de levertijd van smoke, steek ik er nog eentje op in de mean time :)
De leverancier had het over maanden levertijd :X Hou ik niet van en begin ik liever niet aan. Ik hou van duidelijkheid.