Edge 2 LED achterlicht in NL??

kmot ook nog een ander achterkantje....de slijptol gaat in mn subframe en er mot een nette strakke SuMo kotflugel op....zoiets:

exchecklichtpoli.jpg



zwart uiteraard, dit is volgens mij een polisport van een ktm exc
kan doe dar auwk ankommen?? bitte zehr?


chuss!! nu effe raggen in tuindorp :) :]
 
en zot heb je al nieuws??

nope, en ik ga maandag 2 weken pleite. Ik heb goede hoop dat er dan meer bekend is.

kmot ook nog een ander achterkantje....de slijptol gaat in mn subframe en er mot een nette strakke SuMo kotflugel op....zoiets:

(Afbeelding)


zwart uiteraard, dit is volgens mij een polisport van een ktm exc
kan doe dar auwk ankommen?? bitte zehr?


chuss!! nu effe raggen in tuindorp :) :]

Polisport is makkelijk aan te komen gelukkig.
 
Importeur is ook terug van vakantie, maar heeft het nu weer over 2 maanden levertijd, dus ik ben het zat. Degene die vooruit betaald hebben hebben hun geld terug gestort gekregen en het grapje zal ik ook meteen vertellen.
 
Laatst bewerkt:
Kun je dus ook naar Rino Trading gaan :)
 
Laatst bewerkt:
He Zot!, ik ook weer terug...betekent dit dat je er niet meer achteraan gaat??


Jawel, want ik wil er zelf ook 2.

Ik wil met klanten duidelijke afspraken kunnen maken en dat lukte niet. Vandaar dat ik mijn handen eraf trek. Als ik ze over 2 maanden toch kan leveren zal ik dat hier posten en aan jullie melen.
 
ik zoek een LED achterlicht + knipperlichten (voor en achter) voor mij xt 660 x van 2005. Kan je deze leveren en zoja tegen welke prijs? Zijn er nog aanpassingen nodig ivm de leds? Bijv dmv een weerstand of een ander relais? (ivm lage wattage van de leds)
 
Hee motoloco, wij zitten aardig op een lijn. Ik ben ook opzoek naar een ander achterlicht. sterker nog ik heb van ufo een stukkie achterspadbord met een led licht er in gekocht. ik zal proberen van middag foto,s te maken en deze op de xt660x topic te plaatsen. De led's branden goed, zeker zo goed als een standaard achterlicht. Ik heb er 38,50 voor betaald. foto's volgen

groeten. Look 8-)
 
Jawel, want ik wil er zelf ook 2.

Ik wil met klanten duidelijke afspraken kunnen maken en dat lukte niet. Vandaar dat ik mijn handen eraf trek. Als ik ze over 2 maanden toch kan leveren zal ik dat hier posten en aan jullie melen.


Is bof! wordt toch een project voor na december...in november eerst een maand richting Dakar :P 8-)
 
Hier nog een voorbeeld van een led achterlichie

full


groeten, Look. :W
 
En Zot, wat zou deze moeten gaan kosten?

407888


(weet je trouwens hoeveel led'jes erin zitten? Ik vraag me af of 'ie meer licht geeft dan die versie van Acerbis)

Thx, Frank!
 
ff oude koe uit de sloot halen (no offence oma...)

maar is dit licht nu te koop of niet?
 
ideaal, als je iets hebt wil je me dan iets laten weten (prijs+verzend, of waar woon je, ik kom regelmatig in nederland)

mail is

boomhauwer2 (at) hotmail . com
 
Laatst bewerkt:
Deze zijn gááf!

0118204311_hi.jpg


:+

Ik heb zelf het LED achterlicht van polissport, met remlicht.
Prijs: €34.95
Zit er nu half jaar op, en nog geen problemen tot nu toe.

Naja, we zien wel hoelang ie het doet. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan