Edge 2 LED achterlicht in NL??

DaBuzzzzz

MF'er
22 mei 2004
248
0
Lisse
Wil deze hebben maar Google levert niet al teveel op??

Ideeen??

xo8j4X8AAAEAABteISEAAAAC-13925.jpg
 
mooi Rood !!!
zijn er al prijzen bekend? neem aan dat jij een winkel hebt ofzo?
dus meer daan 1 kan aan bieden

wil jij er 10 afnemen dan? :P

Ik ben een motorzaak aan het opstarten en ben druk op zoek naar een pand, dus kan ik wel wat omzet gebruiken ;)
 
hahah kerel nee zo bedoel ik dat ook weer niet ;)

ik heb er ook maar eentje nodig maar omdat dit het topic was van iemand anders heeft hij natuurlijk voorrang !

maar ik heb zeker interesse
mail me maar even voor de prijs op : robin@teamsolid.nl

bedankt alvast!
 
heeey mister ZOT

kunnen we ook andere onderdelen bij u bestellen ?
of is de zaak nog niet echt opgebouwd?

laat maar horen !

In principe kan alles. Alleen mag ik vanwege het bestemmingsplan o.a. geen detailhandel vanuit mijn woning voeren. Vandaar dat ik op zoek ben naar een betaalbaar pand waar dat wel mag.
 
Ik heb pas een 13 in een dozijn Acerbis gemonteerd, maar ik blijf graag op de hoogte over prijzen en levertijd.
 
45 euro incl btw. Alleen rood voorradig, smoke heeft een lange levertijd. Partijtje laten komen?
 
dit achterlischt is toch wel goedgekeurd? of niet?

dus met reflectoren en kenteken verlichten of niet?

mail me even dan komen we wel tot een oplossing!

greetz Robin
 
45 euro incl btw. Alleen rood voorradig, smoke heeft een lange levertijd. Partijtje laten komen?


Ik wil de smoke hoe dan ook, je prijs is goed.

Deze is denk ik niet officieel goedgekeurd maar voldoet wel aan alle eisen, inclusief kentekenverlichting, die ik btw nu niet heb 8-)

Kun je je geen buil aan vallen heur... hoor graag de levertijd van smoke, steek ik er nog eentje op in de mean time :)
 
Ik wil de smoke hoe dan ook, je prijs is goed.

Deze is denk ik niet officieel goedgekeurd maar voldoet wel aan alle eisen, inclusief kentekenverlichting, die ik btw nu niet heb 8-)

Kun je je geen buil aan vallen heur... hoor graag de levertijd van smoke, steek ik er nog eentje op in de mean time :)

De leverancier had het over maanden levertijd :X Hou ik niet van en begin ik liever niet aan. Ik hou van duidelijkheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan