Edje v. M

Edje v. M.

MF veteraan
21 jun 2006
1.145
30
Hoi motor-forummers,

Ik heb vorige week vrijdag mijn eerste rijles gehad en ik ben verkocht,eigenlijk was ik al verkocht toen ik afgelopen zomer bij iemand op een GSXR750 achterop had gezeten, maar zelf rijden is nog veel leuker ;) Helaas heb ik niet veel vrije tijd (aan het klussen in mijn huis...) anders was ik wel eerder begonnen met lessen.

Ik les op een kawasaki ER 500 en als ik mijn rijbewijs heb wil ik graag een GSXR750 (K1) kopen; als ik er dan het geld voor heb... Anders wordt het denk ik voorlopig een ouder model.

Ik ben al een behoorlijke tijd aan het "meelezen" op dit forum, maar het leek me nu wel tijd om me aan te melden.

Groeten,
Edwin
 
welkom :W

enne... pin je niet vast op 1 type motor is het enige nuttige wat ik verder te melden heb ;)

Tiz toch heel begrijpelijk in dit geval! :Y :+

Enne als je portemonnee toch niet zo ver reikt dat er een K1 kan komen dan is zo'n grijs/zwart SRADje ook snel genoeg hoor, tipje van Lenuzzz :P

Welkom hier! *O*
 
Welkom op 't forum. :W

Veel succes met je lessen,en horen wel als je examen hebt gehaalt wat van motor je hebt gekocht :Y

full
 
welkom :W

enne... pin je niet vast op 1 type motor is het enige nuttige wat ik verder te melden heb ;)

Dat snap ik, maar het zijn zulke gave machines... Ik heb eerst gekeken naar een SRAD, maar als ik dan toch zoveel geld uit ga geven dan wordt het een K1. Als dat niet haalbaar is wordt het een motor van maximaal 2000 euro, om het rijden echt goed te leren.

Ik kijk zeker nog verder naar andere motoren, maar eerst het rijbewijs ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan