Edwards naar Yamaha?

CrashHouse

Die hard MF'er
22 feb 2003
312
0
Nederland
Ik zat dus lekker op www.motogp.com naar de wedstrijd van de Motogp te kijken omdat ik het gisteren heb moeten missen omdat mijn aanwezigheid gewenst was op het Museumplein in Amsterdam, hoor ik de commentator er even tussendoor gooien dat Collin Edwards waarschijnlijk de teammaat wordt van Valentino Rossi.

Iemand anders die meer heeft gehoord?

Ik dacht dat ie nou blij was dat ie eindelijk bij Honda zat.

:?
 
Ik zat dus lekker op www.motogp.com naar de wedstrijd van de Motogp te kijken omdat ik het gisteren heb moeten missen omdat mijn aanwezigheid gewenst was op het Museumplein in Amsterdam, hoor ik de commentator er even tussendoor gooien dat Collin Edwards waarschijnlijk de teammaat wordt van Valentino Rossi.

Iemand anders die meer heeft gehoord?

Ik dacht dat ie nou blij was dat ie eindelijk bij Honda zat.

:?

Die roddel hoorde ik ook, maar wat is er van waar :? Waarom zou ie Honda nu weer verwisselen voor een ander merk. Het verbaasde mij overigens wel dat ie nu pas beschikking heeft over hetzelfde materiaal als Glibernau :? Dan zitten wij hier te discussieren over de beste coureurs, terwijl er een hoop gasten worden benadeeld door de fabrieken :( Gibernau als WK is natuurlijk weer aantrekkelijker voor Movistar dan dat een amerikaan wint :? :X .
Als Edwards naast Rossi zou gaan rijden krijgt ie vrees ik precies hetzelfde. Alleen de absolute toppers ( in de ogen van sponsoren en fabrieken ) krijgen het nieuwste van het nieuwste en het beste van het beste.
 
Zou interesse zijn van Ducati en Yamaha.
Dus een mogelijke teammaat van Capirex of Rossi??? :? :?
Ook niet gek, maar zou toch bij Honda blijven :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan