Eeen jonkie erbij

Girly

Rookie
8 aug 2003
1
0
Hallo allemaal,

Een beetje uit houden achter die computer, ik heb het volop warm! ik ga zo lekker naar het strand! (met de auto :? )ja, want helaas heb ik nog geen motorrijbewijs, maar als alles naar wens verloopt zou deze er binnekort wel moete zijn.

Iedergeval is het wel lekker motorweer, ofniet, want het is aardig hot en om je nou in je pak te sjouwen, erg warm!

groeten

http://www.nickyhayden.com/site/photos.php?gal=photos/gallery/current/&img=2
 
Hartelijk welkom en heel veel plezier!
Vertel eens wat over jezelf, en heb je oook een foto van jezelf? Dat laatste omdat ik de andere mannen hier effe voor wil zijn ;)
 
Welkom enne... succes met het behalen van dat felbegeerde A-tje...
Al enig idee wanneer je af mag rijden?

Hoop voor je dat het dan niet zo warm is als vandaag, het is vrij warm in je pak. En om nou zonder op de motor te stappen... daar is al het een en ander over gezegd. Overigens wel erg verleidelijk, desondanks ... :X

's Avonds rijden kan natuurlijk ook *D - lekker muggen happen (rondje dijk en je zit gelijk 'vol' :r

En ik maar denken dat ik een donker vizier op had.... :?
 
Op vrijdag 08 augustus 2003 11:24 schreef MaRRioBlade het volgende:
welkom en ehh fototje van jezelf :+

Op vrijdag 08 augustus 2003 11:26 schreef Villie het volgende:
Hartelijk welkom en heel veel plezier!
Vertel eens wat over jezelf, en heb je oook een foto van jezelf? Dat laatste omdat ik de andere mannen hier effe voor wil zijn ;)

Op vrijdag 08 augustus 2003 12:35 schreef Mr NoFear het volgende:
Welkom,,piccies ook welkom :}
:^ :^ :^ 8-)
 
Hoi welkom! Veel veilige kilometers gewenst (na je roze papiertje natuurlij) en de eerste de beste die met dit soort temperaturen tegen je zegt: ´Het is zeker nu wel lekker, op de motor?´ die sla je gewoon met je helm op z´n bek! Ik ben al jaaaren geleden opgehouden met uitleggen dat je bij meer dan 25 graden toch echt de reuzel op je rug hebt staan na een half uurtje. En dat dat niet lekker is... Van mij mag het morgen 10 graden koeler zijn. Ik hoop dat je lessen een beetje uit te houden zijn nu?
 
Terug
Bovenaan Onderaan