eehhhj nieuw hier (zxr400)

jonge als je me op de rondweg in zutphen niet eens
bij kunt houden dan lukt dat op het klaverblad al helemaal niet !!!!!!!!!
En ik ben geen grindbak coureur want dan zou ik Max Biaggi moeten heten en dat is nu eenmaal niet zo
wel jammer dan weet ik van elk circuit hoeveel steentjes er liggen in de grindbakken
maar zorg nu eerst maar dat je die toms en crt haalt dan heb ik als het goed is m\'n rsv mille en dan praten we wel verder!!!! :]
 
Ok EmixodE lijkt me een goed plan
Fijne motor he die zxr
stuurt goed maar alleen dat vermogen dat is een beetje aan de lage kant vind je ook niet?!
En schampert niet zo\'n grote mond he ik rijdt je er nog steeds uit in de bocht met m\'n 400tje!!!! Zo\'n T.O.M.S. of circuit dag helpt je daar toch niet bij!!!!!!
(want ik ben al T.O.M.S. gecertificeerd) haha
:9

De ZXR is echt een fijne motor... alleen het vermogen ja... heb er wel een Dynojet en K&N inzitten, maar dan nog. Maar je kunt haar wel lekker de bocht in kwakken en dan gas er weer op. Tankslappers en highsiders zitten er voor ons (gelukkig ;) ) niet in
 
Nee gelukkig niet (zal wel ff wennen worden straks met een nieuwe motor)
maar scheelt dat veel zo\'n dynojet en een
filter??????????
wat moet ik me daar bij voorstellen , 10pk winst??????? ,super geluid????????? :?
 
Heeee.... tinkieeeeeeee
Wat betekent tink eigenlijk?
Wel doorsparen voor de miele. Kunnen we binnenkort onze eigen superbike-race organiseren te zutphen.Gaaf
Welkommmmmmmmm :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Ik heb ergens gelezen dat wie goed leert rijden met die Kawa 400 later met gelijk welke 600 supersport bijzonder uit de voeten kan.
 
Laatst bewerkt:
Tink dat is een soort afkorting van m\'n achternaam
net zo als foggy bij foggarty
Wist niet dat jij hier ook op het forum zat
leuk man !!!
goed idee over die superbike race te zutphen
moet alleen nog wel ff sparen voor die mille
en natuurlijk voor een uitlaat systeem want hij moet zeker dat geluid van jou overtreffen (al zal dat moeilijk gaan ) haha
Als je aan komend jaar weer circuitdagen gaat doen dan moet je het ff zeggen !!!!!!!!!!!!
RSV-MILLE rules :) :) :)
 
Ik hoop dat dat waar is
eigenlijk wil ik de ladder iets hoger leggen en een rsv mille kopen }) }) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan