Een aantal ringen draaien.

Willem

PROCRASTINATOR
Donateur
22 aug 2005
29.984
53.912
Kampen (Overijssel)
Heren draaiers en andere verspaners,

Mijn zoektocht naar een achttal ringen is op niets uitgelopen dus ik stel mijn vraag maar hier in de hoop dat een van jullie me kan helpen.
Hier onder staat de tekening, wie kan en wil er 8 voor mij maken?
Indien mogelijk van rvs maar dat is geen noodzaak.
Het hoeft niet voor niks te zijn het is tenslotte ook werk.

Mocht iemand deze ringen ergens te koop weten te vinden in deze maat is ook goed. Ik heb ze helaas niet gevonden.

EC27F263-BB8D-4B83-9511-AFC20F8E8A8E.jpeg
 
@Willem, de dikte betekent dat je ze van 2 tot 5 mm wil hebben? dus 2, 3, 4, 5 mm? of een dikte tussen 2 en 5 mm?

Je han met wat noeste handarbeid een ring als basis gebruiken en het gat wat ophalen, deze zijn 60 mm maar even in de boormachine tegen de slijnsteen haalt zo die 0,5 mm eraf. Het gat groter maken mag geen probleem zijn toch? Desnoods met een conische boor.


Dit is toevallig RVS-A4, maar ook in staal en RVS-A2 verkrijgbaar

Ik ben morgen bij een groot Filiaal in Trier, kan effe bij de TD kijken wat er op voorraad is. Kleine filialen hebben geen TD, bedoel ik
 
@Willem, de dikte betekent dat je ze van 2 tot 5 mm wil hebben? dus 2, 3, 4, 5 mm? of een dikte tussen 2 en 5 mm?

Je han met wat noeste handarbeid een ring als basis gebruiken en het gat wat ophalen, deze zijn 60 mm maar even in de boormachine tegen de slijnsteen haalt zo die 0,5 mm eraf. Het gat groter maken mag geen probleem zijn toch? Desnoods met een conische boor.


Dit is toevallig RVS-A4, maar ook in staal en RVS-A2 verkrijgbaar

Ik ben morgen bij een groot Filiaal in Trier, kan effe bij de TD kijken wat er op voorraad is. Kleine filialen hebben geen TD, bedoel ik
Die halve mm van de buitenkant is geen probleem, het opboren naar 41mm in het rvs is wel een probleem. Als ze van staal zijn ipv rvs dan kan ik het wel zelf met een stappenboor. Als je in die maat en dan staal ipv rvs zou kunnen meenemen dan hoor ik dat graag. Laat me weten wat ze kosten.

Tenkzs
De dikte, zo tussen twee en vijf is goed
 

In verzinkt staal kosten 1 eurie per stuk..

ik ga morgen effe kijken. Als ze er in Trier niet zijn kijk ik maandag in Leipzig, misschien kan ik gelijk het gat uitdraaien...

Beloof niks, alleen mijn best te doen. Mogen we weten waar het voor is???
Als je je schaamt mag het ook per PB
 
Zeker mogen jullie dat weten, zodra de tijd daar is.
Je hebt m’n nummer dus doe maar een betaalverzoek!



het worden schotten om absorptie mat op hun plek te houden in een set dempers die nu niet dempen. Het demper debacle is nog niet over
@Rob RD, 🤫
 
1593111002512.png


Maar dat komt wel goed, eerst die ringen

Heb je een tijdsbestek? Uiterste leverdatum?
Als ze maandag niet op voorraad zijn in Lèpzig bestel ik ze, dan gaat er even overheen
 
Ik laat vaak ringen lasersnijden, kan dit ook vrij makkelijk voor je regelen. Ik neem aan dat het er 2 per dikte zijn. Dat maakt het niet goedkoper, want het zijn al weinig en ook allemaal uit een andere plaat.. maar draaiwerk is ook niet goeikoop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan