Een Ace Café in de stad Groningen. Interessant?

Groningen?? Heb je niet een locatie in het midden van het land?

Ace cafe heeft een geschiedenis en dus de naam die je niet zomaar maakt.
Maar een beetje motorminded cafe waar geen (foute) motorclubs rondhangen en wel een simpele kaart heeft en goede koffie kan nooit kwaad.
 
Probeer maar.
Wellicht dat bv de flesjagers of de landmark-rijders eens langs komen.

Lijkt me best leuk, een motor-hangplek, maar veel gaat afhangen van welk publiek er komt..
(en of dat dan rendeert).

ik denk, net als hierboven:
Simpele kaart.
terras met uitzicht op de parking (lekker motoren kijken)
Goede Koffie!
(geen alcohol... )

Wat betr. het originele Ace-cafe: is toch een beetje een ding geworden voor posers en glamourpoezen, al dan niet om boeken te verkopen.

Maar Wellicht moet je daar ook op mikken. Posers.
De GS-Aahh brigade heeft koopkracht en wil graag gezien worden.

Laten openen door Paul van Hooff en Joost Overzee (beide met sigaret in de hand...)? RTL-lifestyle TV-dinges en wat leuke presentatrices erbij.. Floortje DDessing? Wat Macna en Alpinestars spul aan de muur?
 
Heb de link niet kunnen openen omdat hier op kantoor bijna alle pagina's geblokkeerd zijn.

Ik ben altijd voor leuke, nieuwe spots in Groningen. Maar dit zou dan wel aan een mooie route moeten liggen waar het ook leuk is om als motorrijder te toeren. Dus alleen interessant (voor mij) wanneer het een mooie plek is om te 'pauzeren' of vertrekpunt. Ik rij namelijk liever dan dat ik de hele dag op een plek ga rondhangen.
 
Groningen?? Heb je niet een locatie in het midden van het land?

Ace cafe heeft een geschiedenis en dus de naam die je niet zomaar maakt.
Maar een beetje motorminded cafe waar geen (foute) motorclubs rondhangen en wel een simpele kaart heeft en goede koffie kan nooit kwaad.
En daar heb je ben ik bang zeer weinig grip op...
 
kans is klein dat je het rendabel krijgt maar laat je door mijn doemdenken niet tegenhouden. zoek een leuke locatie, schrijf een businessplan, vind financiering voor de lange termijn en begin.
 
Horeca puur gericht op motorrijders is heel lastig. Op zonnige weekenddagen draai je waarschijnlijk goede omzet, maar hoe verdien je de rest van de tijd geld?
 
Ben ooit in Oostenrijk (Villach) naar iets soortgelijks geweest:
RACER's in Villach - Cafe, Restaurant, Bar

Daar zit er ook direct een Louise megastore naast en wat andere motorzaken in de directe omgeving.
En het zit op een doorgaande route voor motorrijders.

Ik denk alleen dat dit in Nederland niet gaat werken.
Je hebt hier niet echt motorroutes / trekpleisters e.d.
Dergelijke locaties vind je in Nederland niet.

Ik denk als je het puur en alleen op motorrijders gaat richten, dat je dit concept in NL niet rendabel gaat krijgen.
Daar is denk ik het "Nederlandse motorwereldje" gewoonweg te klein voor.
 
Vroeger zat in purmerend Caddy,s ,kwamen veel motorrijders en Amerikaanse auto,s.
Was leuke tent maar ging stuk op wanbeleid
 
gelukkig hebben we hier geen klagers in dit land, dus die kunnen je niet dwars zitten als ze iets te luidruchtig zijn...
En gelukkig zijn motorrijders noooooooiiiiiittttt luidruchtig....
 
Groningen tuurlijk!
Zorg wel even voor wat import Duits alcoholvrij (weizen)bier, dat is een stuk beter te drinken.


Echt lekker.... :9

becks_blue-content-top.jpg
 
Mooie plek voor Eurosonic. Groningen is erg gezellig, maar als ik aan motorrijden denk, dan rijdt ik liever 250km naar het zuiden/oosten dan naar het noorden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan