Een ander zijspan...

Mooi spul. Het lijkt wel of de Belgen altijd de mooiste spullen hebben.

Niet iedereen beneden de Moerdijk is een Belg hoor ;) ! Niets ten nadele van onze zuiderburen overigens, maar een Brabander in Limburg blijft toch echt ne Brabander :Y :Y .
 
Het is lekker weer, geen zout, ook geen zon maar ook geen motor :N . Door een drietal tia's in drie dagen mag ik 14 dagen lang geen motorrijtuig besturen, wél werken |( .... Niets aan over gehouden zoals het zich laat aanzien O-) , dus een ov-chipkaart aangeschaft en met de trein naar het werk. Wel geel gelukkig, zo'n trein!
 
Fijn, hoef je geen motorpak aan te sleuren, geen helm, geen laarzen en handschoenen. Kan je een uurtje later opstaan... Boeken lezen in de trein en een hoop minder stress door het gebrek aan stuntelaars op de baan... |(
En ik zal zwaaien als ik eens een gele trein tegenkom :W

Beterschap! En zorg maar dat alles weer rap vergeten is zodat we eens een bikkelritje kunnen doen. Ik heb pas een setje verwarmde handschoenen cadeau gekregen van Doudou :9
 
Het is lekker weer, geen zout, ook geen zon maar ook geen motor :N . Door een drietal tia's in drie dagen mag ik 14 dagen lang geen motorrijtuig besturen, wél werken |( .... Niets aan over gehouden zoals het zich laat aanzien O-) , dus een ov-chipkaart aangeschaft en met de trein naar het werk. Wel geel gelukkig, zo'n trein!

Dat zijn slechte berichten (die Tia's dan) Veel beterschap. En zoals Frau Enigma zou zeggen:
full
 
Moest er weer bijtijds uit, ben weer therapeutisch voor 4 uurtjes aan het werk. Is wel verstandig, alleen niet leuk, wil graag gewoon normaal werken. Maar ja, gaat goed komen, al 1,5 week niet roken -op uitdrukkelijk verzoek neuroloog- en volgende week mogen we weer op het span!
De rechtbank heeft inmiddels een deskundige benoemd om te gaan bezien wie van beide partijen (de straler of de spuiter) de schade middels loslatende lak op het span gaat betalen; hopelijk krijgen we na 'n jaar (!!) hier eindelijk duidelijkheid over!
Dus krijgt 2015 weer een kans om zich van de beste kant te laten zien, afwachten maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan