- Onderwerp starter
- #126
Daaag oma!!
de ruit op het Ural span staat recht overeind op het span; daardoor heb je natuurlijk de stroomlijn van een flatgebouw, en de wind slaat direct neer achter het scherm zodat je er geen ene fluit aan hebt vwb windbescherming. Nu wil ik dat scherm wél gebruiken, maar de ruit verkleinen; is dat een kwestie van afplakken en dan met de decoupeerzaag over het afplakband zagen?
De lakschade aan het span is er nog steeds; we hopen dat deze maand het rapport van de expert binnenkomt en dan moet de rechter aan de hand van dat rapport een oordeel vellen. Dan pas kunnen we gaan herstellen; duurt pas 1,5 jaar, te zot voor woorden!
De tia's zijn ge-upgraded naar een beroerte; kan wel rijden, maar niet zo lang. Energietekort is -gelukkig- het enige tekort. In 2016 gaan we dus niet mee met Motor Trails, maar ik heb zelf een yamaha met span geregeld in Osh in Kirchizie. Gaan dus zelf rijden in eigen tempo. Alles gaat, alleen veel gaat in een ander tempo, dus count your blessings!
de ruit op het Ural span staat recht overeind op het span; daardoor heb je natuurlijk de stroomlijn van een flatgebouw, en de wind slaat direct neer achter het scherm zodat je er geen ene fluit aan hebt vwb windbescherming. Nu wil ik dat scherm wél gebruiken, maar de ruit verkleinen; is dat een kwestie van afplakken en dan met de decoupeerzaag over het afplakband zagen?
De lakschade aan het span is er nog steeds; we hopen dat deze maand het rapport van de expert binnenkomt en dan moet de rechter aan de hand van dat rapport een oordeel vellen. Dan pas kunnen we gaan herstellen; duurt pas 1,5 jaar, te zot voor woorden!
De tia's zijn ge-upgraded naar een beroerte; kan wel rijden, maar niet zo lang. Energietekort is -gelukkig- het enige tekort. In 2016 gaan we dus niet mee met Motor Trails, maar ik heb zelf een yamaha met span geregeld in Osh in Kirchizie. Gaan dus zelf rijden in eigen tempo. Alles gaat, alleen veel gaat in een ander tempo, dus count your blessings!