Een ander zijspan...

De schade wordt begin september hersteld, hoera *D *D ! En dat na 2 jaar..... De expert heeft geconstateerd dat het de schuld van de spuiter is (wisten we eigenlijk wel....) en nu is deze gesommeerd om het schadebedrag te betalen. Hopelijk is die zo slim, anders moeten we toch naar de rechter en die volgt het expertiserapport, want dat heeft de rechtbank zelf gevraagd.
Ijs en weder dienende rijden we half september rond met een fris en fruitig gespoten zijspan :Y !!

Mooi man, ik heb het zaakje ook gewonnen. Inclusief de kosten van de geschillencommissie moet de ondernemer nu het tienvoudige vergoeden. :')
 
Da's ook mooi dat jij ook gewonnen hebt! Alleen begrijp ik die ondernemers niet; die weten dat ze een fout hebben gemaakt, doen we allemaal op z'n tijd, maar tegelijkertijd zijn ze niet bereid dit toe te geven en de fout te herstellen. Nu worden ze gedwongen dit te doen en dan tegen een veelvoud van de oorspronkelijke kosten, in jouw geval zelfs het tienvoudige! Zijn die nou zo stom of zit er een ego in de weg?
 
De meeste mensen laten zich afbluffen en laten het er bij zitten. Dat is de winst waar ze de verliesposten mee afschrijven.
Ik zou me zorgen maken om mijn reputatie, maar daar zitten ze kennelijk niet mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan