Een beetje vreemd maar, wel.......

thanks :)

1500 euro voor een cz100? dat lijkt me stug ;) mijn dax bracht al meer op! een z50a zit bijv al tussen de 2000-2500 in mooie staat en die zijn een stuk minder zeldzaam als een cz! mocht je er een voor zo'n prijs tegenkomen zou het en erg goede investering zijn :D
 
CZ is nog heeeel wat meer verkocht als de Z hoor. De Z zijn er maar letterlijk een handje vol van. CZ nog wel wat meer...

QA50 vergeet iédéréén. Kgeef ze gelijk. Geen verlichting, meestal krom en gaar (zelfde geld voor de overige hardtailers. Meeste hebben minimaal een gescheurd frame). En veel te veel plastic. Maar wel een leuk stoterstangen blokje, en betaalbaar...

Iemand een idee wat importeren uit amerika kost? Daar zijn Z50a's nog redelijk te betalen. Me wants one 2
 
CZ's zijn nou ook niet bepaald dik gezaaid in europa ;) Z's natuurlijk helemaal niet, maargoed. ik heb beide nog nooit gezien, heb wel 4 jaar veel honda-ritjes gereden van de HVN en wat in belgie. z50a's en m's wel zat gezien.

een QA da's toch dat hele rare model?

ah, hebbes een k2;

qa50k2_1974_rview.jpg


dat vervoeren vanuit de VS schijnt wel betaalbaar te zijn, ik hoorde van een belg die een z50m frame + wielen daar had gekocht. was iets van 200 euro verzend in een krat vanuit de VS. geen idee welke postcarrier dat was, nu komt daar voor een hele brommer wat meer gewicht bij enzo, reken dus op een paar 100 euri..
 
Mooie dingen waren het toch hé.
Heb zelf nog een tijdje een Bad boy gehad.
dscf3493xt.jpg

Dingetje liep 1:60 en had een top van 60 km/h. Enige dat een keer kapot is gegaan is een spoel die was gesmolten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan