Een brandnieuwe motor aanpassen, zonde?

Veranderen

  • Nooit

    Stemmen: 4 2,7%
  • Kleine dingetjes

    Stemmen: 43 29,5%
  • Met "Undo" kans

    Stemmen: 26 17,8%
  • Zo veel mogelijk

    Stemmen: 73 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    146
Meeste kilometers heb ik wel in Frankrijk gemaakt, maar het gaat hartstikke vanzelf. Als je 4 dagen in de week dik 400 per dag maakt tik dat 1600 per week aan, tel na in de weken dat ik 6 dagen werk. Dan nog nederland heen en weer, bijna om de twee weken en tussendoor
1000 km voor een enkeltje en dat al 7 jaar lang. Het is echt geen prestatie
 
Aloha...

Dat ding heb ik dus nog steeds, rij er nog steeds veel mee naar Nederland heen en weer, zo ook nu. Maar ook bijna dagelijs naar mijn werk. Dat is zo'n 430 km per dag. Er staan 360 Mm op, bij mijn Mercedes kreeg ik een speldje bij de 500 Mm beurt, is dat een officiele onderscheiding of een geintje en als het officieel is heeft Yamaha dat ook?

Gr Jaq
:} :] *O*
 
gewoon lekker doen! :Y
de eerste stappen zijn wat lastig en de investering zul je er nooit meer uithalen,
maar je hebt wel de motor zoals je hem altijd al wilde hebben!
ik heb er iig zeker geen spijt van *D

edit: laat ik ander even reageren op een bericht van 7 jaar geleden |(
 
Laatst bewerkt:
Aloha...

Dat ding heb ik dus nog steeds, rij er nog steeds veel mee naar Nederland heen en weer, zo ook nu. Maar ook bijna dagelijs naar mijn werk. Dat is zo'n 430 km per dag. Er staan 360 Mm op, bij mijn Mercedes kreeg ik een speldje bij de 500 Mm beurt, is dat een officiele onderscheiding of een geintje en als het officieel is heeft Yamaha dat ook?

Gr Jaq

hoe heeft hij die 360 000Km overleefd. normaal denken mensen altijd dat hij bij 50 001km uit elkaar knalt.

doe anders ook even wat foto's hoe hij er na al die jaren nog uitziet :}
 
Aloha...

Dat ding heb ik dus nog steeds, rij er nog steeds veel mee naar Nederland heen en weer, zo ook nu. Maar ook bijna dagelijs naar mijn werk. Dat is zo'n 430 km per dag. Er staan 360 Mm op, bij mijn Mercedes kreeg ik een speldje bij de 500 Mm beurt, is dat een officiele onderscheiding of een geintje en als het officieel is heeft Yamaha dat ook?

Gr Jaq

Daar wil ik bij zijn, als je je bij de dealer meldt voor de 500.000km beurt voor je R1 8-)

Ik denk dat als je een paar motorbladen aanschrijft dat je wel een paar artikeltjes kunt scoren :Y
 
Wish i had the cash om mn eigen motor samen te stellen. Hoezo zakken in waarde? Je koop toch geen nieuwe motor om te verkopen? Al helemaal niet met een X aantal 1.000 euro aan extra's en lak laagje. Gewoon verbouwen als je het geld er voor hebt.
 
Dat Yamaha daar helemaal niet blij mee is, die verkopen liever ieder jaar een nieuwe waarbij het oude ding beter op de sloop gedumpt wordt
 
Sponsoren waarschijnlijk. Die is met een R1 de hele wereld overgetrokken. Alleen is dat wat anders dan woonwerk verkeer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan