Spasiba
Rookie
Hoi MF'ers,
Ik ben Fabian en woon dus in Australie
ik heb 2 motoren op het moment:
vorige week mijn Aprilia ingeruild voor een Benelli Tornado.
Ik ben ook een trotse eigenaar van een VFR800 VTEC
zie hier:
http/www.connect-it.com.au/bike/new/laser
http/www.connect-it.com.au/bike/benelli
http/www.connect-it.com.au/bike/new
De benelli is stock maar op de VFR heb ik van alles veranderd o.a:
Penske Triple adjuster shock
Racetech Springs and gold valves in forks
Power commander
Carbon fibre hugger + tank protector
Throtlemeister (recent verloren)
Garmin GPS
Laser deeptone exhaust (zitten niet helemaal netjes wegens problemen met het systeem)
Galfer Wave rotors
Galfer Carbon porcelain pads
Zero gravity double bouble (heb ik er weer afgehaald was niet mooi)
Staintunes heb ik verkocht
R&G crash knobs (niet in de fotos)
de rest weet ik zo niet meer.
Op de dyno komt het uit op 115HP
Grtz,
Spasiba
Ik ben Fabian en woon dus in Australie
ik heb 2 motoren op het moment:
vorige week mijn Aprilia ingeruild voor een Benelli Tornado.
Ik ben ook een trotse eigenaar van een VFR800 VTEC
zie hier:
http/www.connect-it.com.au/bike/new/laser
http/www.connect-it.com.au/bike/benelli
http/www.connect-it.com.au/bike/new
De benelli is stock maar op de VFR heb ik van alles veranderd o.a:
Penske Triple adjuster shock
Racetech Springs and gold valves in forks
Power commander
Carbon fibre hugger + tank protector
Throtlemeister (recent verloren)
Garmin GPS
Laser deeptone exhaust (zitten niet helemaal netjes wegens problemen met het systeem)
Galfer Wave rotors
Galfer Carbon porcelain pads
Zero gravity double bouble (heb ik er weer afgehaald was niet mooi)
Staintunes heb ik verkocht
R&G crash knobs (niet in de fotos)
de rest weet ik zo niet meer.
Op de dyno komt het uit op 115HP
Grtz,
Spasiba