een cb750k2 misschien voor een liefhebber hier ?

street-fighter

MF veteraan
31 mrt 2005
8.154
0
omgeving leiden.
geachte lezers,

ik hoop dat de mod's op het forum en geen problemen mee hebben, dat ik het op deze manier te koop zet.

ik ben ong een half jaar terug samen met mijn vader enthousiast begonnen aan het project, maar na een echt scheiding van mijn ouders en emigratie van mijn vader, heb ik er weinig zin meer in. omdat het een project samen met mijn vader was.

de motor is gedemonteerd en het is een leeg rijwielgedeelte en en half gedemonteerd blok. maar de motor is wel volledig COMPLEET!!!!

het blok had een rammeltje waar naar vermoeden de nokkenasketting, echter na gedemontage zagen de nokkenas, zuigers en ketting etc er PRIMA uit!

na wat overleg met kenners schijnt dat het hem in de primaire ketting zit, dus die vervangen, en je hebt een prima blok!

blok liep eigenlijk prima en netjes, maar had dus een rammeltje.

verder is de motor voorzien van een set orginele tomaselli clipons (gekocht voor 60 euro op ebay) en een setje kelken.

heb de motor toen in rijdende staat gekocht voor 700 euro, maar de eerste beste die hem voor 200 euro komt halen, maakt me blij! men schuur staat vol met de onderdelen van de motor, en kan nergens meer bij!

mocht er iemand intresse naar hebben, schiet ik een paar fotos.

bij intresse kun je ook even mailen op steven_ball20 @ hotmail.com

Mvg. steven
 
Hallo,

Ik zal niet beoordelen of het hier mag staan maar ben toch wel nieuwsgierig naar foto's en locatie waar de onderdelen zich nu bevinden.

Mvg,
 
Steven, ik heb je een mail gestuurd
Ik ben een K2 aan het opknappen en je zou er mij een groot plezier mee doen.
Gr Peer1963
 
Ik sluit me aan in de wachtrij. Ik heb een CB750F1 compleet, maar ik vind de K serie met zijn 4 pijpen zo mooi :9~

zou je wat foto's willen sturen naar na.arno_at_gmail.com?

Twin4life
 
Laat streetfighter eerst zijn mail eens beantwoorden, beetje lompe manier van handelen vind je niet?
Als hij het niet gedaan had, had iemand anders het wel gedaan.

TS wil er snel van af en zegt eerste met 200 euro mag hem halen. Tja...dan moet je gewoon snel zijn en de gok nemen.
 
zo, even een reactie hier,

had even 2 drukke dagen en had niet gekeken, maar stond wel raar te kijken dat er 7 gegadigde waren voor de motor!

nu was het ze dat ene peter mij als eerst had gebeld maar die is dus afgehaakt,
vervolgens was er iemand hier uit de buurt, die hem vandaag wil komen halen!

mocht het desbetreffende persoon hem neit komen halen vandaag, komt de volgende weer aan de beurt!

Mvg. steven
 
ik zit te kijken, maar heb geen flauw idee,

iedereen heeft zen normale naam gebruikt met mailen.

EDIT: jij was vierde met mailen, maar het is altijd maar de vraag of mensne gaan reageren of niet.

vind het belangrijkste dat hij snel uit men schuur vandaan is.

ik heb je een paar fotos gemaild bert.

Mvg. Steven
 
Laatst bewerkt:
ik zit te kijken, maar heb geen flauw idee,

iedereen heeft zen normale naam gebruikt met mailen.

EDIT: jij was vierde met mailen, maar het is altijd maar de vraag of mensne gaan reageren of niet.

vind het belangrijkste dat hij snel uit men schuur vandaan is.

ik heb je een paar fotos gemaild bert.

Mvg. Steven

Dan was ik dus nummer 3 *D
Heb je voor mij dan ook een paar foto's, je hebt je mail nog niet beantwoord.

Met vriendelijke groet,

Kevin
 
Laatst bewerkt:
Goh,
en ik een paar dagen terug maar denken dat ik veel te laat was.
Heb je nu dan toch maar een mailtje gezonden, kan je mij wat foto's mailen?
 
foto van je tank:

14052010027.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan