Een cbr600 pc19 1987 herboren

weg oma!

heb je vanmiddag net zien rijden aan de kouter in gent.
is je zadel nu in orde? alez zonder tape? viel me niet op

groeten
sepp
 
Laatst bewerkt:
weg oma!

heb je vanmiddag net zien rijden aan de kouter in gent.
is je zadel nu in orde? alez zonder tape? viel me niet op

groeten
sepp


Jep dat was ik hehe :9
Nee het zadel is nog niet opgelost, maar als ik er op zit is het niet echt te zien ;). ik heb nog niet echt de kans gehad om grote ingrepen te doen, het is nogal druk door school, zeker nu examenperiode. Maar dat komt wel

:]
greets, Michaël
 
nog even en het is gedaan.
ben zelf al achter plaatstaal gereden om geheel nieuw achterstuk te maken en nieuw subframe.

succes nog met examens
groeten
 
ps was nog even naar je foto's ant zien, had vorige keer niet opgemerkt waar het wast.
heb ook al eens aan dit meer gestaan, en al meerdere malen bovenaan die ski lift :Y

hoe ging de afdaling dan eigenlijk? misschien eens toffe variatie op het snowboarden :)
 
ik heb ook zo een 87 er maar nu zit ik achter met de stoplight wire kunje mischie effe een fot maken van het aansluitpunt bij de achterrem want volgens mij mis ik daar een aonder deel
full
 
hee,. haha ik heb ook een klein probleempje, zou je mss voor mij even kijken waar het stekkertje van de brandstofpomp vandaan komt ik kan het nl niet meer vinden en ben echt al een tijdje aan het tobben B|

alvas heeel erg bedankt
gr fritskes *D
 
ik heb ook zo een 87 er maar nu zit ik achter met de stoplight wire kunje mischie effe een fot maken van het aansluitpunt bij de achterrem want volgens mij mis ik daar een aonder deel[afbeelding]

Het remlicht wordt hier door door zo'n trek-knopje aangestuurd, het zit vast aan het pedaal met het kleine veertje.

remlicht1ux3.jpg


remlicht2eh6.jpg


hopelijk ben je hier wat mee ;)
 
hee,. haha ik heb ook een klein probleempje, zou je mss voor mij even kijken waar het stekkertje van de brandstofpomp vandaan komt ik kan het nl niet meer vinden en ben echt al een tijdje aan het tobben B|

alvas heeel erg bedankt
gr fritskes *D


Dag fritskes, ik heb mijn kabels eens naar boven getrokken, zo zou het aansluitpunt er uit moeten zien. Het is een zwart-blauwe en een groene kabel. Het komt ergens uit de boom tussen de pinker-relais en de kabels naar de regulateur als ik het juist heb.
Er moet ook ergens een brandstofpomp-relais aangesloten zijn maar die vond ik niet onmiddelijk, de kabels zaten nogal diep ingewerkt.

naftpompoy3.jpg


grtz 8-)
 
Even wat totaalbeelden van hoe ik nu al een goed half jaar met dit krel rijdt :] , ben van plan er binnenkort wat verder aan te bouwen. 8-)


cbr1av6.jpg


cbr2ys3.jpg



fotoshoppers, voel u vrij om suggesties te doen, ik ben toch nog wat aant tobben 8-)
 
ik heb nog een tip voor je zadel als je er een suk schuim rubber opzet kan je hem zo bij de schoenmaker laten overkleden in de juiste vorm ben je van je plakbant af
 
Ik heb nog wel een PC25 zadel te koop in goede staat... Moet 40 euro opleveren... Wellicht kun je er iets mee?
 
kan je is foto maken van de remklauw achter
bij mijn pc19 mis ik onderdeel om de borg pennen van de blokken te borgen
heb wel alle losse delen van de klauw besteld maar weet niet hoe het moet zitten
 
Terug
Bovenaan Onderaan