Een chat-room op dit forum??

Kaboom

MF'er
1 jul 2001
144
0
Gezien de snelle reacties op dit forum lijkt het erop dat veel leden vaak online zijn. Zou het daarom niet gaaf zijn om via je password een "motor chat-room " in te stappen om aldaar nog direkter met elkaar te communiceren..?? :+
 
nee, want chatten kan je niet met onderbrekingen.. bij chatten wordt aandacht vereist, hier niet.. hier kijk je wanneer je tijd hebt.
PS, zorg voor nog meer leden en een goeddraaiend forum heeft veel meer te bieden dan een chatbox of wat dan ook.
 
Chatroom kan er altijd bij, anders gewoon een chatroom maken op een of de andere server... Is wel te regelen. Kan heel gezellig zijn :) .

Maar nadeel is dat zoiets niet nagezocht kan worden. Een forum wordt op een gegeven moment een echte database met veel antwoorden op vragen.
 
Toch blijf ik dan bij het forum, kan ik tenminste denken over wat ik te zeggen heb.
Bij chatten kan het nogal eens snel gaan en met mijn typesnelheid loop ik dan iedere keer achter de feiten aan.

 
Dit moeten we nu juist hebben, mensen met ideeën/input!
Voorlopig zijn we nog niet toe aan een chatroom, maar vind het persoonlijk erg fijn dat Paulus met ons meedenkt.

We hebben nu een leuke forum (na update helemaal) met leuke groep gebruikers en veel humor!
Maar wij willen meer, we (BertV,ikke,Duderuud) wat dingen bedacht om meer aan te kunnen bieden dan alleen een forum.
Ik zeg nog niet wat, dat laat ik aan Duderuud over als ie het nodig vind om te delen met jullie.

Dus als jullie ideeën hebben voor dit forum en alles er om heen, deel ze dan aub met ons!!!
Zodat we samen kunnen werken aan een nog leuker/groter forum met nog meer bezoekers.
Dussuh kom maar op met de ideeën/opmerkingen/kritiek, we zullen het allemaal aandachtig lezen en zeer serieus behandelen!!!

J.W

P.s : " Ik move hem ook ff naar Vragen en/of Opmerkingen, dan heb vandaag tenminste 1x mijn modrechten (ge)(mis)bruikt :+ "






_________________
Bijna alle CBR600F op een rijtje, wie vult me aan ?

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-07-10 18:52 ]
 
sinds wanneer is dit een grote database waar je op kan zoeken?

stel voor dat jij alle artikelen wil hebben waar het wordt voorvork in komt...volgens mij is dit niet mogelijk>?

of bedoelen jullie dit niet....
 
Terug
Bovenaan Onderaan