Een damesfiets??? Nee!!!

Biker Girl

MF veteraan
6 jan 2004
1.099
2
Goeree over Flakkee
Werk nu 2 dagen op m'n nieuwe stekkie en ga met de motor naar m'n werk. :]
Er was zowiezo dus al gekletst van wie die motor nu zou zijn? ;)

Zitten we vanmiddag te eten. Ging het dus over m'n fietsje. :)
Of ik hem op zou kunnen tillen als hij omviel?
Neuh, denk het niet eigenlijk. (net of je hem iedere dag om laat rollen :? )
"Is zeker een damesfiets?"
Ik kijk haar een beetje vreemd aan, of ik het niet snapte.
"Het is een 535 zeker?" (tuurlijk, dacht ik al :? )
Ik, "Nee, een 750."
Oh, dat was toch wel ff bijzonder volgens mij in haar ogen.

Typisch eigenlijk.
Je bent een meid, dus je rijdt op een typische damesmotor. En dat moet dan een 535 zijn dus. Slaat toch nergens op eigenlijk.
 
Tja nou ik ken ook meiden die op een Fireblade rijden.

Oh en mannen horen natuurlijk niet op een Sportster te rijden he!


Alsof bepaalde types motoren een inbouwvakje voor lippenstift of zo hebben.... B|
 
:X Precies de reden dat ik geen sjopper heb gekocht


;)

Ach ja, alle vrouwen die motorrijden worden soms aangekeken of ze van een andere planeet komen en krijgen de meest domme vragen te verwerken.
 
Och een tijdje geleden zag ik een klein vrouwtje van zo rond de 70 (of iets ouder) op een dikke chopper rijden. Heerlijk toch voor haar? Mensen moeten niet zo zeuren.

Straks zeggen ze nog dat meiden meteen pot zijn als ze op een dikke chopper rijden of zo....
 
Nog meer stomkopperige blikker-opmerkingen, dit kan nog wel eens lachen worden ware het niet dat de meeste opmerkingen geplaatst worden vanuit in mijn optiek verwerpelijke denkbeelden

En waarom zou een lipstickvakje duiden op damesfiets :? , er schijnen ook wel mannen te zijn die meer dan alleen zeer zwaar riekende aftershaves dragen, smaken verschillen O-)
 
:X Precies de reden dat ik geen sjopper heb gekocht

Ach ja, alle vrouwen die motorrijden worden soms aangekeken of ze van een andere planeet komen en krijgen de meest domme vragen te verwerken.

En mannen krijgen nooit de meest domme vragen??? Volgens mij snappen mensen die geen motor rijden het gewoon niet en moeten ze ook niet allemaal van die vragen stellen, want ze snappen het antwoord toch niet!! |(
 
laten lullen,
smilies-6785.png
 
En mannen krijgen nooit de meest domme vragen??? Volgens mij snappen mensen die geen motor rijden het gewoon niet en moeten ze ook niet allemaal van die vragen stellen, want ze snappen het antwoord toch niet!! |(

Tsja, kan ik niet over meelullen O-)

Maar toch denk ik niet dat er aan een man gevraagd zal worden of ie zich kan redden, als ie bij een pompstation staat |(
 
Na de TT menig vrouw op dikke motoren gezien waaronder een GSX-R1000, ik vind het alleen maar stoer ;)
 
Leuke collega's B|
Of ik hem op zou kunnen tillen als hij omviel?
Neuh, denk het niet eigenlijk. (net of je hem iedere dag om laat rollen :? )
Haha, ik ben met pinksteren een lang weekend weggeweest met 7 ander meiden en daar konden we de motoren onder een klein afdakje parkeren. Zegt een van die meiden "Mijn vriend had hem wel even opgetild zodat de rest er ook naast past." Dus ik zeg, geen probleem dat doe ik wel even! "Huh, red je dat dan?" Ik: ja hoor en til zo de motor een stukje opzij :) We zijn niet altijd van het zwakke geslacht ;)
 
het eerste wat de meeste denken (mannelijke motorrijders)
hmmmmm klein meisje 25 kw moet ik daarmee gaan rijden :Z
maar als ze dan met me hebben motor gereden stellen ze die mening bij :9~
:]
 
het eerste wat de meeste denken (mannelijke motorrijders)
hmmmmm klein meisje 25 kw moet ik daarmee gaan rijden :Z
maar als ze dan met me hebben motor gereden stellen ze die mening bij :9~
:]

Ach, ik heb daar geen oordelen over hoor, maar ik was bij jou toch aardig onder de indruk ;)
 
Nou, optillen ben ik nog niet van plan hoor. :?

Maar dat we slappies zijn van het zwakke geslacht.
NEE DUS!!!

Mensen verkijken zich idd heel er op als een meid rijdt.
Ok, ik rijdt geen supersnelle sportfiets, dat trekt me niet zo.

Maar mensen hebben gewoon een bepaalde verwachting van meiden die rijden.
En die klopt 99% gewoon niet, he meiden!!! :]
 
Maar toch denk ik niet dat er aan een man gevraagd zal worden of ie zich kan redden, als ie bij een pompstation staat |(

:^
Nee hoor mijnheer, het lukt wel.Ik heb de pomp met diesel al gevonden :P

Dan kijken ze je aan...alst een slimme man is natuurlijk, er zijn ook van die slimmerds die niks noppes nada verstand van motoren hebben en toch o zo behulpzaam willen zijn O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan