Een Dr. Big of iets dergelijks

Zo bedoelde ik het ook. De kosten van importeren wegen niet op tegen het prijsverschil

Groet, Fred Kroket
 
Op marktplaats staan 2 Trans Alps. Toch eigenlijk hetzelfde verhaal. Ook beide meer dan 3000

Groet, Fred Kroket
 
Hou ook de marktplaats hier op het MF of Facebook in de gaten,daar wil nog wel eens een kneusje te koop staan.
 
Dat is een goed plan. Budget is ook niet direct een probleem. Dat ligt meer neer dat je het maar 1 keer uit kan geven.

Groet, Fred Kroket
 
Op marktplaats staan 2 Trans Alps. Toch eigenlijk hetzelfde verhaal. Ook beide meer dan 3000

Groet, Fred Kroket
Tja die dingen blijven populair en dat reflecteerd zich in de prijs,vroeger kon je nog een oude off the road
voor weinig kopen,nu zijn die bijna onvindbaar,Kawa,s zijn meestal nog wel vrij goedkoop te vinden,KLE500 of zoiets.
 
 
Het is ook geen eis dat hij morgen voor de deur staat. Een weloverwogen keuze maken waarin ik 12000 voor een speelgoedje net effe te veel vind. Ik weet ook helemaal nog niet hoe en hoeveel er mee gereden gaat worden.

Groet, Fred Kroket
 
Waat staat TET voor. Dat zag ik op Ferde zijn motor staan en in de advertentie

Groet, Fred Kroket
 
Laatst bewerkt:
Trans Euro Trail

Is een Super Tenere 750 niks voor je? Zijn ook niet goedkoop trouwens.
Dat ga ik even bekijken. Ik wil best wat uitgeven. Maar het moet gewoon een motor zijn waar je mee weg WIL. Ook de voorgestelde Kawa's vind ik heel leuk.

Groet, Fred Kroket
 
Ook de Yamaha even bekeken. Ook die vind ik op het eerste gezicht erg leuk.

Groet, Fred Kroket
 
Uiteraard ook weer bekeken. Dan heb je het wel over duuure tweedehandsjes

Groet. Fred Kroket
 
Het voordeel van die Transalp is dat die eigenlijk niet kapot kunnen. Als dat zo is zijn ze kapot gemaakt,..jaren beroepshalve op gereden, echt nooit wat mee. Vandaar die waarde nog na al die jaren.
 
Als je iets apart wilt en toch dikke eencilinder
MZ Baghira Enduro.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan