Een echt motorprogramma

Chenkman

Die hard MF'er
10 jun 2002
262
0
Zuid-Holland
Op BBCWorld is er een motorprogramma die alleen gaat over motoren, dus geen gespam of iets dergelijks zoals bij Cars&Bikes en MotorTV.
Het programma heet Mary Anne's Bikes en ze gaat werkelijk de hele wereld over om te laten zien hoe men daar de motor gebruikt. In de afgelopen twee afleveringen is ze al in Engeland, Amerika, Japan, India, Rusland en weet ik veel waar nog meer geweest.
Absoluut een kijktip voor de mensen die de zender kunnen ontvangen en het wordt ook nog een aantal keer per week herhaald dus kijk voor de uitzendtijden op BBCWorld.
 
Voetbal :r daar laat je toch geen motorprogramma voor liggen man })


Je zit met 3 wannabyvoetballiefhebbers met 2 kratten bier bij iemand thuis voetbal te kijken. Zeg ik midden in de wetstrijd: `jongens, ff zappen naar BBC `.
Denk niet dat het gaat lukken ;)
 
Je zit met 3 wannabyvoetballiefhebbers met 2 kratten bier bij iemand thuis voetbal te kijken. Zeg ik midden in de wetstrijd: `jongens, ff zappen naar BBC `.
Denk niet dat het gaat lukken ;)

dan mogen ze volgende keer niet meer mee op de motor ;)
 
Ik heb m nu op dat kanaal, nu is het half tien, nu effe wachten...
jaaaaaaaaaa, het begint nu!!!!

DANK JE WEL topicstarter.

Precise wanneer ik het topic opende(lezen) begon het!
 
Ok dat stukje over motoren in rusland was wel leuk, over die rijdende tandartsen enzo...
Verder was er meer cultuur dan motoren te zien, maar het is een leuk bedoeld programma.

volgende week weer een nieuw programma?
 
Ok dat stukje over motoren in rusland was wel leuk, over die rijdende tandartsen enzo...
Verder was er meer cultuur dan motoren te zien, maar het is een leuk bedoeld programma.

volgende week weer een nieuw programma?

het was inderdaad meer cultuur dan motoren. Maar toch leuk om te zien :)
 
Voor wie het gemist heeft: morgen om 15.30 zenden ze het opnieuw uit en ik denk morgenvroeg om 5.30 maar denk niet dat er iemand dan al zal kijken ;)
 
BBC-World wordt op de meeste kabelnetten niet doorgegeven, meestal alleen 1 en 2. Damned!

Wij hebben in Sliedrecht wel BBC-world! Alleen heb ik dit topic weer te laat gelezen....

Over het algemeen geldt dat een matig BBC auto/motorprogramma al veel interessanter is dan een Nederlands auto/motorprogramma. Hier wordt het zo overduidelijk dik gesponsord. Zeker die Bob de Jong :r zooi! Ik zit echt niet te wachten op een bericht over het nieuwe ventieldopje van de Audi A4 (en dat iedere week), en al helemaal niet op een vergelijk van de Deawoo Wrakkia door 3 onwetende kijkers....
 
Ze lieten het geluid van een dikke motor horen,, zegt ze "its really ratteling my ovaries" haha
Die motor kon geloof ik in de vijfde versnelling in 5 sec. van 40 naar 140 Mph :}

Het is inderdaad een programma over de motorcultuur, maar er zijn ook af en toe sportmotoren te bewonderen. In de eerste aflevering was ze op bezoek bij enkele gasten die stunten en in de vorige aflevering ging ze samen met enkele andere vrouwen meedoen aan een circuitdag.
En ja, er werden enkele mannen ingehaald :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan