Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
That's the plan!Als het goed is kan je de opnemer helemaal uit elkaar halen. Het oude harde vet verwijderen en de meenemer die verbogen is weer recht buigen en met nieuw vet weer in elkaar zetten. Nieuwe kabel met een goede moer en het gaat weer jaren mee.
Inderdaad,met oudjes moet je voorzichtig omgaan,hoge belasting op zo,n oud blok kan wel eens160-170 zou moeten kunnen, maar waarom zou ik het doen met de oude dame. De VFR doet 240+ op de GPS....
Dan had hij maar geen motorfiets moeten worden , mijn 1975 morini 350 sport loopt nog 160 op de GPS.
( in gunstige omstandigheden , dat wel)
als ik ooit mijn ipotesi op de weg krijg ( geen kenteken) kan ik jullie vertellen hoe hard zo'n ding echt loopt.
Mijn Ipotesi had ik begin jaren '90 op vehikel gekocht.Ik zal de verlichting eens nakijken , verder heb ik al wat proefritten op eigen terrein gemaakt , dus hij zou ok moeten zijn...
ik heb volgens mij ooit een datering via de engelse MV club aangevraagd, ik moet eens zoeken waar ik alles heb liggen.
die van mij komt ook van vehikel , ergens begin jaren 90 voor een paar honderd gulden gekocht.Mijn Ipotesi had ik begin jaren '90 op vehikel gekocht.
Had er alleen een copy van de Italiaanse inschrijving bijgekregen.
Toen ik hem in 2010 op kenteken wilde hebben kreeg ik van de RDW alle medewerking.
Zij deden nog een extra herkomst check en ik moest zorgen voor een aankoop nota.
Gelukkig had ik het kaartje van de verkoper nog, dus dat kwam ook goed.
Naderhand kwam ik er wel achter dat ik op dat moment om een historisch kenteken had moeten vragen.
Heb nu een 2010 kenteken en mag dus niet met een blauwe plaat rijden.
de kentekenplaathouder is onderdeel van het achterspatbord geloof ik.Het framenummer moet wel op de verkoopakte staan. Het geeft een indicatie van bouwjaar.
Het feit dat het framenummer met 216- begint geeft aan dat het een Ipotesi is.
De/mijn Ipotest heeft geen aparte rode reflector (die er op modernere motoren wel op moet). Enkel de af fabriek CEV achterlicht waar de reflector inzit.
Was bij de RDW geen punt. Je kunt er altijd eentje opzetten en er later weer afhalen.
Kentekenplaathouder heb je?
Bekijk bijlage 1774961