Een F4 in de woonkamer??? Idioot

Martin-S

MF veteraan
19 mei 2002
2.668
0
Hieronder een reviewtje van de MV Agusta F4S uit de Leeuwarder Courant van vandaag. Op zich niet zo idioot, op het feit na dat de reviewer de motor in z'n woonkamer zou zetten als tie d'r eentje zou kunnen kopen. IDIOOT!!! Dan koop je maar een bouwmodel van Tamiya ofzo. Heb je d'r nog wat knip en plak plezier van. Zo'n F4 is gemaakt om op te rijden, en niet om naar te kijken terwijl ie langzaam staat weg te roesten in je woonkamertje. Wat een eikel....hier kan ik me zo aan ergeren :j :j :j :r :r :r

full
 
Laatst bewerkt:
Hieronder een reviewtje van de MV Agusta F4S uit de Leeuwarder Courant van vandaag. Op zich niet zo idioot, op het feit na dat de reviewer de motor in z'n woonkamer zou zetten als tie d'r eentje zou kunnen kopen. IDIOOT!!! Dan koop je maar een bouwmodel van Tamiya ofzo. Heb je d'r nog wat knip en plak plezier van. Zo'n F4 is gemaakt om op te rijden, en niet om naar te kijken terwijl ie langzaam staat weg te roesten in je woonkamertje. Wat een eikel....hier kan ik me zo aan ergeren :j :j :j :r :r :r

[img ]http://www.motor-forum.nl/forum/misc/3416[/img ]
wegroesten in je woonkamer ?
Hoe woon jij in godsnaam dan :? in een zeef of zow ?
 
Nee, zo erg is 't ook weer niet, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel....
 
Ik ken ook zo'n iemand :r

Die gast zet als het slecht weer wordt zijn Fireblade in de woonkamer |(

Maar ja, beter een motor in de woonkamer dan een stel geiten en schapen zullen we maar zeggen :P
 
Ik ken ook zo'n iemand :r

Die gast zet als het slecht weer wordt zijn Fireblade in de woonkamer |(

Maar ja, beter een motor in de woonkamer dan een stel geiten en schapen zullen we maar zeggen :P

Nou ja, maar hij rijd er tenminste nog op toch???
 
Ik ken ook zo'n iemand :r

Die gast zet als het slecht weer wordt zijn Fireblade in de woonkamer |(

Maar ja, beter een motor in de woonkamer dan een stel geiten en schapen zullen we maar zeggen :P

Of een echtgenote......yak!
 
Hoeveel rijke gasten hebben geen ferrari's, porches, lambo's, maseratis, F4's, benelli's, etc. gewoon in hun garage staan om het gewoon te hebben, gasten die zulke dingen verzamelen zonder ermee te rijden? Ik denk dat er meer F4's staan weg te roesten dan dat er op de openbare weg rijden.
 
Nou ik vindt het wel wat hebben een MV in de kamer
In ieder geval mooier als een kast
Moet wel gemakkelijk naar buiten gereden kunnen worden dus een paar dubbele deuren is wel makkelijk
En over dat rondje van 1,30 op Assen zondag met de Ducati club races reed er ook eentje mee en wel achteraan
Was volgens mij de zelfde race waar Toine een paar Mille´s op twintig seconden reed in vier rondjes
Maar jammer genoeg stapte hij af tewijl de Duc nog reed
 
heb vandaag voor de eerste keer, onopzettelijk met de mijne in de regen gereden

Doet toch wel pijn om 'm zo smerig te zien worden
 
Zeg Sigma, ken jij toevallig een zekere Jan (ook uit Belgie), die zo'n MV Augusta (ik meen een Senna) van ruim 35.000 Euro in de woonkamer heeft staan?

Zoveel zullen er in Belgie niet zijn. Hij heeft hem net een goede 2 maanden binnen nadat ie er meer dan een jaar op heeft gewacht. Jij hebt er toch ook een? Een speciale bedoel ik dan?!

Was benieuwd of jullie elkaar kennen.

Groetjes,

Mark TT (Kawa rijder met minder budget)
 
Hieronder een reviewtje van de MV Agusta F4S uit de Leeuwarder Courant van vandaag. Op zich niet zo idioot, op het feit na dat de reviewer de motor in z'n woonkamer zou zetten als tie d'r eentje zou kunnen kopen. IDIOOT!!! Dan koop je maar een bouwmodel van Tamiya ofzo. Heb je d'r nog wat knip en plak plezier van. Zo'n F4 is gemaakt om op te rijden, en niet om naar te kijken terwijl ie langzaam staat weg te roesten in je woonkamertje. Wat een eikel....hier kan ik me zo aan ergeren :j :j :j :r :r :r
Ik maak uit het artikel op dat ie er wel op zou rijden, maar 'm stalt in z'n woonkamer. Niks mis mee dus. Ik denk dat je je druk maakt om niks.....
Maar goed, altijd leuk om een paar vingertjes en kotsende mannetjes neer te zetten.
 
Ik kan me voorstellen dat de verzekeringsmaatschappij bij zo'n dure motor eist dattie 's nachts in de huiskamer moet staan (liever nog in de slaapkamer).
 
Nou als ik zo'n ding had en een woonkamer zou ik hem daar ook in zetten :9 Lekker de hele avond naar je motor kijken ipv de tv of een schilderij :)
 
Ik kan me voorstellen dat de verzekeringsmaatschappij bij zo'n dure motor eist dattie 's nachts in de huiskamer moet staan (liever nog in de slaapkamer).

Als ik een F4S had parkeerde ik 'm 's nachts in een brandvrije kluis...
 
Als ik een F4S had parkeerde ik 'm 's nachts in een brandvrije kluis...
Is dit de duurste versie.
Ik heb laatst wel een stuk zitten lezen in de krant (telegraaf-weekend) over een oh zo dure versie van een Agusta...
Maar ik weet het type niet meer.
De prijs was ruim over de ton...dat wel
 
Laatst stond er in de Moto '73 of zo wel iets over een kit-setje met magnesium velgen, gegraveerd serienrplaatje op de kroonplaat, allerlei onderdelen in carbon etc. Kostte Hfl 65.000! Alleen het setje dus! Zit je met de fiets erbij ook aardig over de ouderwetse ton.
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 14 juni 2002 00:12 schreef TTeun het volgende:
Laatst stond er in de Moto '73 of zo wel iets over een kit-setje met magnesium velgen, allerlei onderdelen in carbon etc. Kostte Hfl 65.000! Alleen het setje dus! Zit je met de fiets erbij ook aardig over de ouderwetse ton.
Ik weet niet of het dus deze is.
Ik heb ook al zitten zoeken hierzo, maar ik denk dat ik het artikel weg heb gegooid. Kan hem toch niet betalen '(
 
Kom op zeg, m'n SV staat in de woonkamer en de Mille in de keuken... :)

Maar ik rij d'r wel op!!!
 
Ik zou er mee gaan rijden maar niet om in de woonkamer te zetten.
Wat heb je daar nou aan :?

Ik kijk liever naar een paar lekker naakte wijven in mijn woonkamer :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan