Een flinke les voor iedereen

Status
Niet open voor verdere reacties.

boogie

Rookie
20 mei 2004
26
0
amsterdam
om iedereen te laten inzien

Onlangs was ik op een feestje waar het zeer gezellig was.
Ergens in de nacht stapte iedereen op.
Sjoerd stapte op een motor om even te laten zien hoe snel zijn motor kon optrekken. Hij had niet gedronken.
150 meter verder verloor hij de controle over het stuur.
Precies voor een huis waar een doctor woonde.
de doctor heeft hem niet meer kunnen redden, hij was op slag dood.

IEDEREEN, rijden is fun, maar BLIJF BEWUST

Beetje vaag hoor, maar ik denk... IK DENK HEEL ERG dat iedereen hier wel van op de hoogte is....

Want is dit nou echt gebeurt? Of probeer je iets duidelijk te maken wat allang duidelijk is?

;( damn!!! R.I.P. Sterkte!!!!!

Zomaar de macht over het stuur verloren op een rechteweg? slechte verlichting ofzo

anyway blijft fucking klote ;(

full

Tering hé, zelfs m'n moeder is niet zo erg. Denk dat we wel weten hoor dat het fout kan gaan :Z Net als dat je van de trap kan vallen als je haast hebt, offf etc. etc. etc...

Euh jah.....beetje vage post nietwaar :?

Ennuh, als je je met optrekken al op je plaat gaat wil ik niet weten hoe jeje in het verkeerd inclusief bochten gaat redden :o

Sjoerd stapte op een motor om even te laten zien hoe snel zijn motor kon optrekken.

Uhm, uiteraard echt vreselijk, maar zie de quote hierboven... Geeft me toch een dubbel gevoel hoor, klinkt nl. een beetje 'onverantwoord'...?

Dank je dat je me deze les hebt geleerd. Ik zal het nooit meer doen nu want ik zie nu in dat het te gevaarlijk is. :Z

ik verwachte er trouwens zo'n nijntje plaatje bij

Wat moet je hier nu mee? Als het waar is, zijn dit lullige reacties...als het niet waar is, dan is het een lullige post.

Kweeniewatikermeeaanmoet

D'r reden hier in het dorp 3 jonge jongens in een auto, reden tegen een viaduct, liggen alledrie zwaargewond in het ziekenhuis.

:?

Dat is het, je moet altijd drinken want dan moet je lopen en kan je niet vallen met de motor...ofzo...toch?...denk ik... :?
:^
Psies, en de rest had toch echt niet in de gaten hoe hard Sjoerd reed....als ze toch al lam waren kan je er net zo goed met 60 voorbij rijden in de 1e versnelling....herrie zat.

Ik denk dat ik het snap ;)
En ben het wel met hem eens ook nog :)

Laat je niet opnaaien door anderen!!! En doe gewoon normaal!! (doe je al gek genoeg) O-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan