Een goede sleutelmotor voor beginners??

Alleen het is wel een 1-cilinder die er al 55000 kilometers op heeft zitten. Dus er zal zich wel een blokrevisie aankondigen. Of er moet al flink wat aan versleuteld zijn.

Praat toch geen poep :X . Tis volgens mij toch echt een 2 (TWEE) cylinder! En het is geen twee-takt dat ie al een blokrevisie nodig heeft bij 55000. Heb m'n vorige CB500 60.000 op de teller gezet zonder enige vorm van slijtage (olieverbruik etc.)
 
Praat toch geen poep :X . Tis volgens mij toch echt een 2 (TWEE) cylinder! En het is geen twee-takt dat ie al een blokrevisie nodig heeft bij 55000. Heb m'n vorige CB500 60.000 op de teller gezet zonder enige vorm van slijtage (olieverbruik etc.)

Wedden dat het een 1-cilinder is? Dan mag je die eerste zin terugnemen, makker!
 
kortom simpele...

geen kuip fiets.
carbs van al die elektronica snap je toch geen drol
van voor 1994?
Middenmoot en sterk
 
koop een busa en sleutel er een turbo op :+ (anders zijn ze niet vooruit te branden)

maar goed ik vond die honda van marktplaats een mooi motortje,lijkt een een leuke fiets voor erbij !
 
Ohja, ik riep wel XT, omdat het simpel spul is, maarrrrrr; als je de kop er af wilt trekken zal je toch echt het blok eronderuit moeten halen. Bij Guzzi's bv. hoeft dat weer niet (of aermacchi's maar dat zal je verder weinig boeien :? ). Maakt het sleutelen gemakkelijker en sneller dus leuker :)
 
Op vrijdag 17 december 2004 09:54 brabbelde DmonsterW het volgende:
[...]

Praat toch geen poep :X . Tis volgens mij toch echt een 2 (TWEE) cylinder! En het is geen twee-takt dat ie al een blokrevisie nodig heeft bij 55000. Heb m'n vorige CB500 60.000 op de teller gezet zonder enige vorm van slijtage (olieverbruik etc.)

Oh ja, en dan nog wat. Een 1-cilinder heeft toch echt een heel ander "slijtagepatroon" dan een 2-cilinder. Ik heb zelf ook een CB500 gehad en die blokken zijn niet te vergelijken met het één (EEN!!!) cilinder-blok van een XBR500. De XBR500 is gebaseerd op het motorblok van de XL600R, dat door een kleinere boring (92 in plaats van 100 mm) op 500 cc werd gebracht.
 
Ik heb mijn chopper een kawa ltd 450 gekocht voor €200,- en zelf gerepareerd. loopt helemaal prima. En omdat het mijn eerste is, weet ik meteen hoe hij helemaal in elkaar zit.

Tja de vorige eigenaar zag er niet blij uit toen hij hoorde dat er een bout van de startkoppeling in het blok zat, die geen schade *D aangericht had.

Okey heb er wel 3 weken over gedaan. Maar hij doet het weer :] . Heeft hier ook op forum gestaan.
 
een 2takt natuurlijk,is leuk sleutelen en makkelijk.
cagiva mito
aprilia rs
enz....
 
Terug
Bovenaan Onderaan