Een Goldwing als verjaardagscadeau ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien we geen apart kleding forum hebben, zou het dan gewoon in Algemene blijven staan. En aangezien wel wel een apart forum hebben voor toermoteren en gerelateerde zaken, heb ik 'm daarheen verplaatst?

Ik geef toe dat het beter in het 'bankstellen forum' had gepast, maar dat hebben we niet. :P


Wat zou jij het nog druk krijgen wanneer je àlle topics zo scrutineus zou gaan herplaatsen als dat je met mijn verjaardags-topic gedaan hebt ...... *D
 
wat zijn mensen toch gauw jaloers tegenwoordig als iemand anders een mooier motor heeft :+


Ik denk niet dat het jaloezie is Aspen ... ik heb het vermoeden dat het voor sommigen een nòg primitiever emotie is; een emotie die moeilijk onder woorden te brengen is voor diegenen, en derhalve wordt overschreewd met een Neanderthal-achtig gegrom. Een beetje zoals een hond zal gaan blaffen en grommen als het iets tegenkomt in het leven wat het niet kent en/of bang voor is. Gelukkig is er altijd nog de (zwijgende) meerderheid die elkaar wèl het licht in de ogen gunt, en waarvoor het leven en het geluk van anderen wèl een bron van vreugde en inspiratie is.

En pas dan, wanneer we geleerd hebben begrip en geduld te hebben voor onszelf, èn de ander ..... pas dan zullen we onszelf ècht liefhebben ..... èn de ander.
 
Ik denk niet dat het jaloezie is Aspen ... ik heb het vermoeden dat het voor sommigen een nòg primitiever emotie is; een emotie die moeilijk onder woorden te brengen is voor diegenen, en derhalve wordt overschreewd met een Neanderthal-achtig gegrom.



en ze denken ook nog om dat ze sportbike hebben, dat ze net zo kunnen rijden als Valentino Rossi :}
 
Ik denk niet dat het jaloezie is Aspen ... ik heb het vermoeden dat het voor sommigen een nòg primitiever emotie is; een emotie die moeilijk onder woorden te brengen is voor diegenen, en derhalve wordt overschreewd met een Neanderthal-achtig gegrom. Een beetje zoals een hond zal gaan blaffen en grommen als het iets tegenkomt in het leven wat het niet kent en/of bang voor is. Gelukkig is er altijd nog de (zwijgende) meerderheid die elkaar wèl het licht in de ogen gunt, en waarvoor het leven en het geluk van anderen wèl een bron van vreugde en inspiratie is.

En pas dan, wanneer we geleerd hebben begrip en geduld te hebben voor onszelf, èn de ander ..... pas dan zullen we onszelf ècht liefhebben ..... èn de ander.
Haleluja, praise the lord!
Maar wilt u nu uw voet verwijderen, dan kan de deur dicht :P
 
Doe maar space-cake, kunnen ze zich ook even Rossi wanen })


euh .... wij hebben dat soort troep niet nodig om ons lekker te voelen. En ik hoef mij geen ander te wanen, ik heb veel bewondering voor bepaalde mensen, maar ik ben aardig tevreden met wie en wat ik ben ... dank u .. *D
 
LOL !! .... niets wispelturiger dan een vrouw. Na enig graafwerk in Hetty's diepere dromenwereld van wensen en verlangens bleek dat ze héél erg blij was met haar nieuwe Goldwing, maar dat er iets nòg hoger op haar verlanglijstje stond. De cynisten krijgen dus tòch gelijk! Ik heb inmiddels contact gehad met de verkoper, en de koop ongedaan gemaakt en krijg eerdaags mijn reeds betaalde geld terug. En daarna druk aan de slag gegaan om te vinden wat ze ùiteindelijk het liefste van alles zou krijgen voor haar verjaardag. En het is me vooralsnog min of meer gelukt, ik ga morgen achter het object van haar dromen aan. Dit is het meest maffe verjaardags-kado wat ik ooit iemand kado heb gedaan .... Hetty krijgt dit jaar voor haar verjaardag ..... een heuse poffertjeskraam, inclusief vergunning en standplaats !! Ik hoop binnenkort de locatie van de kraam door te kunnen geven, en hoop dat er onder jullie zijn die het leuk vinden om eens langs te komen bij haar.

ps. Ik zou m'n beschermende kleding nog even aan houden wanneer Hetty haar eerste poffers bakt ...... O-)
 
Hetty krijgt dit jaar voor haar verjaardag ..... een heuse poffertjeskraam, inclusief vergunning en standplaats !! Ik hoop binnenkort de locatie van de kraam door te kunnen geven, en hoop dat er onder jullie zijn die het leuk vinden om eens langs te komen bij haar.


van een goldwing naar een poffetjes kraam :?




ik kom in oktober naar nederland, krijg ik nu gratis poffertjes :}
 
van een goldwing naar een poffetjes kraam :?




ik kom in oktober naar nederland, krijg ik nu gratis poffertjes :}


Ik zal zodra de locatie bekend is, even een persoonlijk mailtje sturen. Uiteraard krijg jij een gratis portie! We zouden het leuk vinden je/jullie eens te ontmoeten .... *D
 
LOL !! .... niets wispelturiger dan een vrouw. Na enig graafwerk in Hetty's diepere dromenwereld van wensen en verlangens bleek dat ze héél erg blij was met haar nieuwe Goldwing, maar dat er iets nòg hoger op haar verlanglijstje stond. De cynisten krijgen dus tòch gelijk! Ik heb inmiddels contact gehad met de verkoper, en de koop ongedaan gemaakt en krijg eerdaags mijn reeds betaalde geld terug. En daarna druk aan de slag gegaan om te vinden wat ze ùiteindelijk het liefste van alles zou krijgen voor haar verjaardag. En het is me vooralsnog min of meer gelukt, ik ga morgen achter het object van haar dromen aan. Dit is het meest maffe verjaardags-kado wat ik ooit iemand kado heb gedaan .... Hetty krijgt dit jaar voor haar verjaardag ..... een heuse poffertjeskraam, inclusief vergunning en standplaats !! Ik hoop binnenkort de locatie van de kraam door te kunnen geven, en hoop dat er onder jullie zijn die het leuk vinden om eens langs te komen bij haar.

ps. Ik zou m'n beschermende kleding nog even aan houden wanneer Hetty haar eerste poffers bakt ...... O-)
Hoe verzin je het :? .
Ach boeien,
Ik zeg altijd maar: beter happy in een poffertjeskraam als twijfelend op een goldwing :+
 
van een goldwing naar een poffetjes kraam :?




ik kom in oktober naar nederland, krijg ik nu gratis poffertjes :}


Herziening bericht; je hebt nog steeds recht op dat gratis portie poffertjes, alleen ben ik bang dat je deze niet tijdens jullie verblijf in Nederland zullen nuttigen; die poffertjeskraam staat namelijk niet in Nederland ... LOL !!
Bij de poffertjeskraam hoort ook de belofte welke ik ooit aan Hetty gedaan heb dat wij ééns op Malta zouden gaan wonen. En zie daar ... het grote moment is aangebroken!! We zijn al bezig met de voorbereidingen, en hopen nog dit najaar (maar het kan nèt zo goed volgende maand al zijn) op Malta te wonen ... en dan ga ik lekker op een All-roadje door Malta crossen terwijl Hetty de "locals" om zeep probeert te brengen met haar poffertjes .... *D

ps. nog iemand interesse in een Goldwing GL1100 Interstate èn een Goldwing GL1200 Aspencade ? :] :} :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan