Een Goldwing als verjaardagscadeau ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, maar wel een verzameling grootfantasten zoals jullie... :Z :Z :Z


Kijk, kijk .... dus Aspencade had tòch gelijk; het is dus tòch jaloezie!
Ik begreep al niet waar al die irrelevante berichtjes van jou uit voortkwamen .... *D
 
Herziening bericht; je hebt nog steeds recht op dat gratis portie poffertjes, alleen ben ik bang dat je deze niet tijdens jullie verblijf in Nederland zullen nuttigen; die poffertjeskraam staat namelijk niet in Nederland ... LOL !!
Bij de poffertjeskraam hoort ook de belofte welke ik ooit aan Hetty gedaan heb dat wij ééns op Malta zouden gaan wonen. En zie daar ... het grote moment is aangebroken!! We zijn al bezig met de voorbereidingen, en hopen nog dit najaar (maar het kan nèt zo goed volgende maand al zijn) op Malta te wonen ... en dan ga ik lekker op een All-roadje door Malta crossen terwijl Hetty de "locals" om zeep probeert te brengen met haar poffertjes .... *D

ps. nog iemand interesse in een Goldwing GL1100 Interstate èn een Goldwing GL1200 Aspencade ? :] :} :}
Teeeeeeeeeeeering :z

[me]ReefeR weet hier ff niets mee op te zeggen :? [/me]
 
Kijk, kijk .... dus Aspencade had tòch gelijk; het is dus tòch jaloezie!
Ik begreep al niet waar al die irrelevante berichtjes van jou uit voortkwamen .... *D

Ik denk dat jij het woord jaloezie niet helemaal begrijpt. Je moet namelijk wel iets hebben waar ik jaloers op kan worden... |(

En een vrouw die nog veranderlijker is als het weer, jij die daar kennelijk als een jong hondje achteraan hobbelt, het rijden van twee vooroorlogse vliegdekschepen, het hebben van een te grote duim en het lijden aan grootheidswaanzin zijn nu niet bepaald dingen om jaloers op te worden... :z ..................
 
Ik denk dat jij het woord jaloezie niet helemaal begrijpt. Je moet namelijk wel iets hebben waar ik jaloers op kan worden... |(

En een vrouw die nog veranderlijker is als het weer, jij die daar kennelijk als een jong hondje achteraan hobbelt, het rijden van twee vooroorlogse vliegdekschepen, het hebben van een te grote duim en het lijden aan grootheidswaanzin zijn nu niet bepaald dingen om jaloers op te worden... :z ..................

:} :} :} :} :}
 
Ga je met een poffertjeskraam op Malta je geld proberen te verdienen :?


Ik denk niet dat er echt geld mee te verdienen is. Maar het is wèl een origineel verjaardags-kado, en door de uitvoering ervan wonen we wèl weer op Malta. En geloof me; je kan het slechter treffen op de wereld .... *D
 
Tja, ik zou ook wel in het buitenland willen wonen.

Misschien blijf ik wel plakken in India of Nieuw-Zeeland na mijn reisje. :)
 
Ik denk dat jij het woord jaloezie niet helemaal begrijpt. Je moet namelijk wel iets hebben waar ik jaloers op kan worden... |(

En een vrouw die nog veranderlijker is als het weer, jij die daar kennelijk als een jong hondje achteraan hobbelt, het rijden van twee vooroorlogse vliegdekschepen, het hebben van een te grote duim en het lijden aan grootheidswaanzin zijn nu niet bepaald dingen om jaloers op te worden... :z ..................


Je hebt gelijk Rema .... de één lééft zijn dromen en doet ze soms uitkomen ... terwijl de ànder er genoeg aan heeft in het leven om een beetje te zitten gapen ... je hebt helemaal gelijk .... ;)
 
Effe Jim uit de kast halen. |(

full
 
LOL !! .... niets wispelturiger dan een vrouw. Na enig graafwerk in Hetty's diepere dromenwereld van wensen en verlangens bleek dat ze héél erg blij was met haar nieuwe Goldwing, maar dat er iets nòg hoger op haar verlanglijstje stond. De cynisten krijgen dus tòch gelijk! Ik heb inmiddels contact gehad met de verkoper, en de koop ongedaan gemaakt en krijg eerdaags mijn reeds betaalde geld terug. En daarna druk aan de slag gegaan om te vinden wat ze ùiteindelijk het liefste van alles zou krijgen voor haar verjaardag. En het is me vooralsnog min of meer gelukt, ik ga morgen achter het object van haar dromen aan. Dit is het meest maffe verjaardags-kado wat ik ooit iemand kado heb gedaan .... Hetty krijgt dit jaar voor haar verjaardag ..... een heuse poffertjeskraam, inclusief vergunning en standplaats !! Ik hoop binnenkort de locatie van de kraam door te kunnen geven, en hoop dat er onder jullie zijn die het leuk vinden om eens langs te komen bij haar.

ps. Ik zou m'n beschermende kleding nog even aan houden wanneer Hetty haar eerste poffers bakt ...... O-)

LOL ?

Volgens mij ben jij behoorlijk rijp voor een psychiatrische inrichting.
jij bent zon zieklijk mannetje die zielig alleen op een zolderkamertje zit te fantaseren.
Als ik jouw was zal ik Hetty (Als ze daadwerkelijk bestaat) eens vragen of dit:
http://www.recht4all.nl/wetten/w/w_bzndr_pnmngn_n_pschtrsch_zknhzn.htm eens goed wilt doornemen. :( |(
 
ik snap niet wat iedereen zeurt :? en waarom sommigen daar zo fel op reageren.

En stel (en dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn) dat het allemaal verzonnen is, wat dan nog???? Als een ander er toch lol in heeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan