Een Goldwing als verjaardagscadeau ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hewi

Banned User
18 jun 2004
2.084
0
Vlijmen
euh ... Misschien had ik Hetty beter niet op mijn 1200 laten rijden. Na een half uurtje was ze al weer terug, met van die hele lieve oogjes vragend of "ze mijn motor niet mocht hebben, want die reed nòg lekkerder dan haar eigen 1100". Vandaag dus maar vast een "nieuwe" GL1200 Interstate voor haar gekocht voor haar verjaardag. Voor de zekerheid heb ik haar maar meegenomen om uit te zoeken, en derhalve is de verrassing er misschien een beetje af, maar ze is er niet minder blij mee. En ik dacht eigenlijk alleen maar aan die paar honderd euro die dat zou kosten, toen Hetty het had over "even haar A-bewijsje halen".... was even vergeten dat ze natuurlijk niet in de tram zou gaan zitten wapperen met dat roze papiertje ....


ps. Iemand een GL1100 Interstate kopen ? *D
 
kon je die niet inruilen dan :?

enne.. nee, ik heb geen plek in de schuur...
eh.. past m'n Buell niet in de topkoffer? Kan ik vaker naar MF-meetings :+
 
kon je die niet inruilen dan :?

enne.. nee, ik heb geen plek in de schuur...
eh.. past m'n Buell niet in de topkoffer? Kan ik vaker naar MF-meetings :+

Inruilen was geen optie. Of we verkopen die 1100 ..... òf misschien houden we dat ding er gewoon bij .... beginnen we een verzameling! *D
 
Opzich kan je met een Goldwing nog wel leuke dingen doen })

full


:+
 
euh ... Misschien had ik Hetty beter niet op mijn 1200 laten rijden. Na een half uurtje was ze al weer terug, met van die hele lieve oogjes vragend of "ze mijn motor niet mocht hebben, want die reed nòg lekkerder dan haar eigen 1100". Vandaag dus maar vast een "nieuwe" GL1200 Interstate voor haar gekocht voor haar verjaardag. Voor de zekerheid heb ik haar maar meegenomen om uit te zoeken, en derhalve is de verrassing er misschien een beetje af, maar ze is er niet minder blij mee.
snap niet waarom je nog 1 1200 wil hebben hetty vond die van jou toch lekker rijden dan sta jij als liefhebbende man toch met alle plezier je 1200 af :?
niet vergeten zelf dan een 1800 te kopen natuurlijk
hebben jullie beide wat nieuws zijn er 2 mensen erg blij i.p.v 1 ;)
 
euh ... Misschien had ik Hetty beter niet op mijn 1200 laten rijden. Na een half uurtje was ze al weer terug, met van die hele lieve oogjes vragend of "ze mijn motor niet mocht hebben, want die reed nòg lekkerder dan haar eigen 1100". Vandaag dus maar vast een "nieuwe" GL1200 Interstate voor haar gekocht voor haar verjaardag. Voor de zekerheid heb ik haar maar meegenomen om uit te zoeken, en derhalve is de verrassing er misschien een beetje af, maar ze is er niet minder blij mee. En ik dacht eigenlijk alleen maar aan die paar honderd euro die dat zou kosten, toen Hetty het had over "even haar A-bewijsje halen".... was even vergeten dat ze natuurlijk niet in de tram zou gaan zitten wapperen met dat roze papiertje ....


Welkom bij de Goldwing Club :}
 
Welkom bij de Goldwing Club :}

Dank u, dank u ....

Weet je? Jij zal dat gevoel misschien óók wel kennen; we hebben nu drie van die apparaten, en natuurlijk is het handiger om de minst gebruikte te verkopen. Maar ik heb ook zoiets van;"het is best een grappig idee om er dríé te hebben" ... en misschien zelfs nog wel eens vier. Mensen zijn eigenlijk rare dieren hè?

Groetjes uit Brabant: Willem
 
Feliciteer Hetty met haar nieuwe aanwinst :]

[off topic]het komt allemaal wel een beetje "dikke nekkerig" over, maar daar moet je je verder niet druk over maken[off topic]
 
LOL !! ... waar had je het topic naar toe verplaatst als ik Hetty een nieuwe motorjas kado had gedaan ?
Aangezien we geen apart kleding forum hebben, zou het dan gewoon in Algemene blijven staan. En aangezien wel wel een apart forum hebben voor toermoteren en gerelateerde zaken, heb ik 'm daarheen verplaatst?

Ik geef toe dat het beter in het 'bankstellen forum' had gepast, maar dat hebben we niet. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan