Een groene minder.........

Aha, persoonlijk vind ik de Kawa toch mooier, maar je moet doen wat je zelf mooi vindt! En het is pas een stap vooruit als je er zelf meer tevreden mee bent... Of heb ik dat nu fout :)
 
Aha, persoonlijk vind ik de Kawa toch mooier, maar je moet doen wat je zelf mooi vindt! En het is pas een stap vooruit als je er zelf meer tevreden mee bent... Of heb ik dat nu fout :)

Tja voor het mooie heb ik hem niet gekocht, dan had ik de zxr wel gehouden. Maar lelijk vind ik deze ook beslist niet.
Die zxr had ik voor de hobby. Ik gebruikte hem ook wel als praktisch vervoermiddel, maar daar is hij juist niet zo praktisch in. En waarschijnlijk was ik veel aan onderhoud en afschrijving kwijt geweest. En ik kan me nu gewoon niet een sportfiets puur als hobby permitteren. Als ik motor wil rijden zal ik mijn motor ook echt moeten gebruiken als vervoermiddel. En ik heb juist nu een vervoermiddel nodig, ik heb niet een eigen auto tot mijn beschikking.
Al met al ben ik blij dat ik het gedaan heb. Al is het wel wennen nog. Anders sturen, minder windbescherming(al valt dat redelijk mee) een toerenbegrenzer bij 8500 rpm! (versus 14500rpm. Maar ook comfortabeler zitten, geen ketting, weinig onderhoud.

Nog even een weemoedig plaatje, ergens zal ik hem wel missen.

full
 
Nu rij ik al mn zakelijke km's met de auto...maar ik heb 4 jaar lang tussen de 30 en 45K per jaar op de teller gezet met een supersport....Was fantastisch!!! Was wel lache met mn ZX7R...Kocht em met 16K op de teller, 4 jaar oud, ruilde em 6 maanden later in met 36K op de teller :P Geen sec spijt van gehad...Al moet ik veel km rijden, maakt niet uit, blijft een SS voor mij...
 
Oh ja. Bericht voor Pimmos:

Als je die zelfgebouwde alu demper nog wilt, dan mag je hem hebben. Kost je niks. Je woont toch in Eindhoven? Daar zit ik regelmatig en ik kan hem wel een keer meenemen.

Mocht Pimmos hem niet willen hebben, dan wil ik wel hoor.

Groetjes,

Rob

p.s Mooie fiets toch, die NVT
 
Nu rij ik al mn zakelijke km's met de auto...maar ik heb 4 jaar lang tussen de 30 en 45K per jaar op de teller gezet met een supersport....Was fantastisch!!! Was wel lache met mn ZX7R...Kocht em met 16K op de teller, 4 jaar oud, ruilde em 6 maanden later in met 36K op de teller :P Geen sec spijt van gehad...Al moet ik veel km rijden, maakt niet uit, blijft een SS voor mij...

Maximum: zodra ik me dat kan veroorloven gaat dit op: :^
 
ik rijd ook met een ntv uit 93
van die wind heb ik niet zo veel last,
gisteren nog een aantal km 165 aangehouden
de voorvork is wat soepelkes
voor de rest een ideale all round moto
 
Terug
Bovenaan Onderaan