een grote MF motordag organiseren

huscat

Rookie
7 nov 2004
5
0
Bodegraven
is het een goed idee om een grote motordag te organiseren


Mijn datum 05-05-2005



ook een beetje motorbevrijdingsdag?

Huscat
 
beginnen op de a4 bij de burgerking en dan richting rotterdam a20 richting utrecht en dan richting adam
de randstad rond
 
beginnen op de a4 bij de burgerking en dan richting rotterdam a20 richting utrecht en dan richting adam
de randstad rond

Zgn. MegaMeetings beginnen in Veenendaal bij de MAC...

Traditie die van mij niet doorbroken hoeft te worden :X

Spoor maar eens wat topics op....

Als je echt een rit wil, een limiet aan het aantal motoren stellen!!!
Anders is het geen doen en zeer onveilig om zo'n rit te rijden. Komt nie goed :(
 
volgens mijn besttat dat al, namelijk MF megameeting :?
:} :} :}

@huscat:

full


:]

En wat de genoemde datum betreft: Dan is het niet alleen bevrijdingsdag, ook Hemelvaart!
Jawel, 1x in de 5 jaar zijn we op 5 mei vrij, is het eindelijk zover, valt het gelijk met Hemelvaartsdag... :(

Het is sowieso een "bazenjaar" wat de vrije dagen betreft... Dit jaar kerst in het weekend, en dan nieuwjaarsdag en koninginnedag op zaterdag en hemelvaart/bevrijdingsdag tegelijk!
 
:} :} :}

@huscat:

(Afbeelding)

:]

En wat de genoemde datum betreft: Dan is het niet alleen bevrijdingsdag, ook Hemelvaart!
Jawel, 1x in de 5 jaar zijn we op 5 mei vrij, is het eindelijk zover, valt het gelijk met Hemelvaartsdag... :(

Het is sowieso een "bazenjaar" wat de vrije dagen betreft... Dit jaar kerst in het weekend, en dan nieuwjaarsdag en koninginnedag op zaterdag en hemelvaart/bevrijdingsdag tegelijk!

hahahah, je hebt je huiswerk voor wat betreft je vije dagen al wel gedaan zie ik :P
 
rondje randstad? klinkt leuk, maar gaat het dan niet als volgt: de eerst twee kilometer netjes 120 rijden om daarna met mach zes het rondje af te maken.
 
We kunnen ook naar Assen rijden en daar een bezoekje brengen aan Marloes

O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan