een heleboel (afgekuerde) rijbare banden gezocht

andyR

Rookie
27 jul 2006
6
0
curacao
andyR,

Ik zoek een stuk of 100 a 250 banden.
Liefst straatbanden kan ook semisliks en weinig slicks
Liefst van de maat 17/190 en 17/200.
Wie heeft of we weet waar ik ze kan vinden?
Tips zijn altijd welkom.

dank je van tevoren
 
Weet iemand mischien email adressen van enkele motorzakken die hun weg willen hebben?????

dank je van tevoren
 
Probeer het eens bij Sabra in Geldermalsen. Die hebben altijd een enorme stapel liggen. Scheelt hun ws. in de afvoerkosten, dus misschien willen ze je wel helpen.
 
eigen circuitje bouwen ofzo?? moeten het motorbanden zijn?? Er zijn meer autobanden te krijgen dan motorbanden, dunkt me..
 
probeer ff bij ab motoren in leiden
die wil jou zeker wel helpen aan banden

tel: 071-5760303

gr stefan
 
ik ben benieuwd of een bedrijf dergelijke banden aan jouw wil over doen.

we hebben het wel over bedrijfsafval en jij bent geen erkend afvalinzamelaar.

(overtreding Wet Milieubeheer)

just my 2 cents........


sucses als jij of het bedrijf gepakt wordt.....

en ja...dit is een praktijkgevalletje geweest :)
 
O-) Het is helemaal legaal ik heb ze nodig voor het buitenland en daar mag het 100% zeker. En zodra ik ze krijg worden ze verstuurd naar het buitenland. O-)
 
Ik houd nederland zijn milieu schooner dan gaan ze het niet in nederland verbranden. Voor mij is het tenminste geen afval.

Nog meer tips?????? Ik sta open voor ze allemaal
 
Beetje vaag en vreemd allemaal, dit topic. In het buitenland 250 burnouts gaan maken met dezelfde maat band? En houd ons milieu schoner? Alsof er meerdere aardes zijn. Alsof al die teringzooi al niet jaren uit het oosten komt aangewaaid...............Maar ja, dat is een andere discussie natuurlijk.

Het kan dan voor jou misschien geen afval zijn, maar dan wijk je toch wel een beetje af van wat algemeen aanvaard is. En na die burnout is het ook geen afval natuurlijk. Maar goed, blijft vaag en ik vraag me af welke eerlijke handelaar, en dat zijn het allemaal natuurlijk, jou 250 banden wil overdoen zonder dat hij of zij zekerheid heeft wat daar mee gebeurd. Want wat hierboven al is vermeld..........ze kunnen in grote problemen komen....

Wens je toch veel succes..........
 
Laatst bewerkt:
deze hierboven lijkt mij een ambtenaar ...

een pennelikker ,, je kent ze wel .....

O-)



ik zeg :W
fijn he...zo'n grote bek hebben....was je moeder vast ook blij mee


eikel
b7.gif




Gelukkig getuigt deze reactie van een grenzeloos respect voor anderen :z
Als je niks zinnigs hebt bij te dragen, zeg dan niks.
heey Victor.....watchful as ever ;)
 
ik heb er ook nog 2 liggen, 180, verder nog wat dunnere bandjes, hoewel ik er zaterdag 1 op de bus heb gezet
 
Terug
Bovenaan Onderaan