Een Kawasaki ZXR750 gekocht

Spidi Gonzalez

Die hard MF'er
25 okt 2002
865
1
Ik heb dus afgelopen zondag een andere motor gekocht :] Heb hiervoor een Aprilia AF1 gehad en die twee motoren zijn dus absoluut niet te vergelijken. Als ik het gas van de 750 opentrek moet je jezelf goed vasthouden :9~ Wat een power :}

maar nu eerst ff wat piccies *D
kawa.jpg


Bijlage: kawa.jpg
 
Laatst bewerkt:
Haha wat een pik ben je ook he daniel. Die 2e foto is van de LINKER kant!!
Het is trouwens dat ik de motor al in het echt gezien heb, anders zou ik bij de 1e foto zweren dat ze voorwiel de vorm van een bloemkool heeft :)

Edit Nu niet meer dus :)

Maar in het echt is het een plaatje!! zo goed onderhouden :}
 
Laatst bewerkt:
Haha wat een pik ben je ook he daniel. Die 2e foto is van de LINKER kant!!
Het is trouwens dat ik de motor al in het echt gezien heb, anders zou ik bij de 1e foto zweren dat ze voorwiel de vorm van een bloemkool heeft :)

Maar in het echt is het een plaatje!! zo goed onderhouden :}

Ligt er idd aan aan welke kant je gaat staan....

Ik vind de groene en de gele allebei wel :}
 
Eej, Daniel! Welkom bij de grote-mannen-viertaktclub :} Nu moet ik alleen nog een groene B|

Dit is iig een mooie motor
 
mooie kawa!!

Ik rij zelf ook een kawasaki zxr 750 alleen dan begrenst op 25kw. Ik kan je zeggen, rijd SUPER zoeen kawa! Okay ik mis nu vermogen maar zelfs nu nog laat ik de meeste auto's heel ver achter me, en hij rijd super stabiel, ligt lekker op de weg en in de bochtjes!

Het gewicht merk je wel als je aan het duwen bent of in het begin wat te schuin staat (pas op dat je niet door je been gaat dan lig je). Maar onder het rijden merk je het amper, rijd super!
 
Terug
Bovenaan Onderaan