Een Kawasaki ZXR750 gekocht

Mooie BIKE!!!!!!!!!!!!!!

super dat ruitje, heb je toevallig enig idee waar dat ruitje vandaan komt
 
Ziet er goed uit, lekker pijpje eronder ;)
Have fun met je nieuwe bike *D
 
mooie moto, maar waar zijn de stickers? en is de kopkuip gekraakt daar een beetje boven de spiegels?

Ik schaam me echt diep!!
Ik ben samen met af1killer 2x bij de motor wezen kijken (het is niet zon snelle beslisser :) )
Echt alles viel ons op dachten we... |( Alle kleine dingetjes, krasjes, eventuele mankementjes enz.
En wat zien we niet?? Juist dat de stickers ontbreken |( |( |(
Dan denk je, ooh dat valt je pas op als je de motor in de garage hebt staan. Nee hoor, dat duurde gewoon tot ik de post van gifkikker las.
Ik voel me echt een idioot!
En af1killer is zelf geen haar beter. Hij zegt net op msn tegen me, weet je wat me nu pas opvalt..... :X
 
mooie moto, maar waar zijn de stickers? en is de kopkuip gekraakt daar een beetje boven de spiegels?

Dat van die stickers zie ik ook nu pas :o Het was me nog niet eens opgevallen, alleen de sticker bij het ruitje wist ik dattie er niet opzat. Maar het is dus zo'n subtiele en goeie verandering dat het me niet eens was opgevallen :) (ik vind het dus ook nie erg)

En dat van topkuip weet ik, daar moet ik nog even wat op verzinnen omdat netjes te repareren(iemand nog ideetjes?)
 
Ik schaam me echt diep!!
Ik ben samen met af1killer 2x bij de motor wezen kijken (het is niet zon snelle beslisser :) )
Echt alles viel ons op dachten we... |( Alle kleine dingetjes, krasjes, eventuele mankementjes enz.
En wat zien we niet?? Juist dat de stickers ontbreken |( |( |(
Dan denk je, ooh dat valt je pas op als je de motor in de garage hebt staan. Nee hoor, dat duurde gewoon tot ik de post van gifkikker las.
Ik voel me echt een idioot!
En af1killer is zelf geen haar beter. Hij zegt net op msn tegen me, weet je wat me nu pas opvalt..... :X

HAHA hij dacht dat ie een Kawa had gekocht, maar het is gewoon een merkloze replica uit turkije oid :+ :+

Mooie bike hoor! stickers zou je zelf nog wel kunnen laten maken (gaat toch alleen om de text :? ) of ff kijken op e-bay ofzo :z
 
Mooie bike!!

ik moet straks ook maar eens gaan kijken naar zo'n trouble bubble ;) ruitje, staat zeker niet verkeerd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan