YamahaLevi
Die hard MF'er
Mag bij deze dicht. Direct opgelost door het bedrijf.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
No offence...
Maar je hebt 1x gemaild, blind dat ding terug gestuurd zonder verder overleg en nu hebben ze nog niet gereageerd en is het allemaal gelijk kut?
Neem eerst nog eens contact op en vraag hoe het ervoor staat zonder gelijk hoog van de toren te schreeuwen.
**reactie overbodig probleem is al opgelost**
Je legt nu wel heel makkelijk de zwarte piet bij het bedrijf neer. Je hebt iets gekocht wat kapot is. Dat kan gebeuren. Ik ben geen jurist maar na een paar minuten minuten Goolge kwam ik o.a. dit tegen:
Het consumentenrecht stelt dat ontbinding niet altijd meteen kan gebeuren. In beginsel kan dit pas als de verkoper niet in staat is of niet bereid is om het produkt te repareren of vervangen.
In plaats van de verkoper de kans hiervoor te geven ga je direct naar een andere motorzaak en laat daar een nieuwe plaatsen. Beetje vreemd. Pas daarna neem je contact op met de verkoper die geheel volgens de garantievoorwaarde aanbied om het produkt te vervangen. Die handelt dus zoals het hoort.
En dan ga je zonder verder contact op te nemen met de verkoper na 1 mailtje al een "koude douche" uitdelen. Dit lijkt erg op smaad.
Laat de topictitel dan ook gelijk aanpassen, beetje lullig zo voor Motorsloop.be als ze met dit gegeven onterecht uit de Google resultaten komen.Mag bij deze dicht. Direct opgelost door het bedrijf.
Laat de topictitel dan ook gelijk aanpassen, beetje lullig zo voor Motorsloop.be als ze met dit gegeven onterecht uit de Google resultaten komen.
Kan je ook niet zelf, alleen een moderator. Goed dat je het al hebt aangevraagdHeb het topic al meteen gerapporteerd. Ik kan dat op dit moment niet doen.
Je hebt het vermoedelijk over de 'Wet koop op afstand'. Ik weet niet of die opgaat in jouw geval, want:Dit is niet juist. Binnen 14 dagen mag je zonder opgave een product retour sturen. In dit geval was hij kapot en dat kan natuurlijk gebeuren. Ik kwam er zelf niet achter de deze kapot was, hierdoor is hij naar een motorzaak gegaan. Deze hebben dit geconstateerd en een nieuwe geplaatst.
Waaruit maak jij op dat ik 1 e-mail naar het bedrijf heb gestuurd? Ik heb het defect gemeld, melding gemaakt om hem terug te sturen, contact gehad of deze goed ontvangen was, verzendkosten etc voor eigen rekening (wat ik niet meer dan normaal vind) en meerdere malen gevraagd of het nu geregeld was.
Verder is jouw aantijging van smaad absoluut niet van toepassing.
Nogmaals ik heb direct contact gehad en het is goed opgelost.
Je hebt het vermoedelijk over de 'Wet koop op afstand'. Ik weet niet of die opgaat in jouw geval, want:
-Je koopt bij een Belgische webshop
-Je product is 2e hands
Je hebt het vermoedelijk over de 'Wet koop op afstand'. Ik weet niet of die opgaat in jouw geval, want:
-Je koopt bij een Belgische webshop
-Je product is 2e hands