Een leek stelt zich voor :)

Bandiet600

MF veteraan
8 feb 2008
4.165
1
Wezep
Hallo allemaal!

binnenkort ga ik beginnen met het motorlessen! volgende week een afspraak met de rijschool, en als het me allemaal bevalt gaat het gebeuren! ik heb er zin in!
ik heb zelf al een helm en motorlaarzen aangeschaft.
ik ben 21 jaren jong, en woon in Wezep, dichtbij Zwolle en Kampen.

ik ben zoals de titel al vermeld een leek op het gebied, van motorrijden (en het lessen hiervan) dus alle tips, waarover dan ook, zijn welkom :)

Groeten :)
 
:W Bert :)
full
Tip 1, doe wat de instructeur zegt ;) Suc6 met lessen :]

full


Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal!

binnenkort ga ik beginnen met het motorlessen! volgende week een afspraak met de rijschool, en als het me allemaal bevalt gaat het gebeuren! ik heb er zin in!
ik heb zelf al een helm en motorlaarzen aangeschaft.
ik ben 21 jaren jong, en woon in Wezep, dichtbij Zwolle en Kampen.

ik ben zoals de titel al vermeld een leek op het gebied, van motorrijden (en het lessen hiervan) dus alle tips, waarover dan ook, zijn welkom :)

Groeten :)


full


:W
 
Gisteren heb ik een gesprek gehad, met de rijschool. maandag heb ik mijn eerste motorlessen, meteen 2 uur achter elkaar. ik heb er zin in!!
 
Goed! vandaag mijn eerste 2 uren besteed aan het lessen. in het begin had ik moeite met het handelen van de motor, dus het schakelen toerenmaken, en de koppeling. ik heb geleerd, hoe ik moet optrekken, schakelen, en afremmen. later nog een rustige weg bezocht vol met korte bochten, en daar geleerd wat mijn positie moet zijn in bochten. ik vond het moeilijker dan ik had verwacht, maar echt supergaaf om te doen! a.s. donderdag opnieuw 2 uur lessen, om 8.00uur in de ochtend ,dus lekker fris.
 
Goed! vandaag mijn eerste 2 uren besteed aan het lessen. in het begin had ik moeite met het handelen van de motor, dus het schakelen toerenmaken, en de koppeling. ik heb geleerd, hoe ik moet optrekken, schakelen, en afremmen. later nog een rustige weg bezocht vol met korte bochten, en daar geleerd wat mijn positie moet zijn in bochten. ik vond het moeilijker dan ik had verwacht, maar echt supergaaf om te doen! a.s. donderdag opnieuw 2 uur lessen, om 8.00uur in de ochtend ,dus lekker fris.
Komt allemaal vast goed. :Y ;)
 
a.s. vrijdag mag ik weer, en maandag 3 maart dus a.s. maandag heb ik theorieexamen. khoef alleen idbewijs en 1x pasfoto mee te nemen toch? :)
 
gisteren weer lessen gehad, weer bijz. verrichtingen gedaan. we hebben de uitwijk en remproef, de snelle slalom, en de vertragingsproef (?) gedaan. was weer erg leuk. vandaag zou ik ook les hebben maar dit gaat niet door ivm het weer.
 
tja,allereerst welkom op dit forum,en veel motorplezier!!Ik doe het al 31jr,en ik kan er nog niet mee stoppen,want ik ben zwaar besmet met het "virus".Ongeneeslijk motorziek,in de goede betekenis dus.Blijft fijn om te doen,ik hoop dat ze de mensen die nu met motorrijden beginnen ook nog een tijd laten genieten van hun hobby.Met"ze",bedoel ik nat.die lui in den haag......Gr.Jan alias hondagek....
full
 
vandaag theorieexamen gehaald!! ik had 4 fouten. 7 van de 20 deelnemers waren gezakt
 
ik vandaag mijn 9e en 10e uurtje gehad, vandaag hebben we de langzame slalom en de snelle slalom, achtjes draaien, en links en rechts draaien gedaan. dit ging best goed. nu heb ik afgelopen dinsdag ook gelesd en gingne we de snelweg voor het eerst op, terwijl er spits stond en er natte sneeuw uit de lucht kwam. dit vond ik even goed spannend, en durfde niet goed door te rijden. vandaag gingen we weer de snelweg op, en wilde er nu wat krachtiger tegenaan gaan. helaas begon de motor te haperen, waarom wist mijn instructeur nog niet, toen ik later naar huis ging. dit was even jammer.. ik begin het elke les leuker te vinden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan