Een lekker middagje motorrijden verpest..

Party Marty

MF veteraan
12 mrt 2003
11.358
7
Lekker aan het toeren zaterdagmiddag, en sta voor het stoplicht, breekt m'n koppelingskabel...goed kan gebeuren, wel heel erg toevallig zo kort na m'n kilometertellerkabel en m'n gaskabel (met dank aan Safe Motors voor het zo goed rijklaar maken van de motor...NOT :( )...ze hadden op z'n minst de kabels kunnen olieën, maar goed...das niet het ergste...koppelingskabel even gemaakt (had genoeg speling) en rustig verder rijden...volgende stoplicht, wil op trekken en ja hoor, parkeert mevrouw de koekblikrijdster even haar Italiaan (Alfa) in mijn Italiaan (Aprilia) :( ... aan de kant en dan komt ze aanzetten dat ze dacht van dat ik al weg was, want motoren trekken zo snel op weet je wel...mens, waar haal je het vandaan zeg, wat een onzin, motor of geen motor, je moet gewoon die "poep" uit je ogen halen en opletten...godsamme

Resultaat (schade wordt nog door de dealer opgenomen) onderste uitlaat en demper krom, niet ernstig gelukkig, maar haar verzekering mag toch wel even flink dokken.
Nu maar hopen dat er verder geen ernstige schade is aan het frame of zo, want anders ben ik helemaal de sigaar '(

Dus kindertjes, de moraal van het verhaal, rij veilig en maak zelf geen brokken, want automobilisten doen dat wel voor je...maar dat wisten jullie al lang natuurlijk :P
 
Nog een geluk bij een ongeluk dat je niet gelanceerd bent...
Met mijn koekblik ben ik al vier keer van achteren aangereden door niet oplettende mensen (die het ook allemaal toegaven :( ) en je krijgt keer op keer een enorme klap. Mazzel dus

Hoop dat je weer snel kan :] , succes ermee!
 
Da's klote :( Hoe hard knalde ze tegen je aan? Ben je zelf niet gevallen? Kan me namelijk zo voorstellen dat je zo onderuit ligt als je plotseling een beuk van achteren krijgt...
 
Ha burning zit je allemaal niet mee he,
had het al gehoord van je schade.
Hopen dat je alles vergoed krijg
(net als ik *D ).
Succes met repareren.

mzzl'z Spank
 
Ha burning zit je allemaal niet mee he,
had het al gehoord van je schade.
Hopen dat je alles vergoed krijg
(net als ik *D ).
Succes met repareren.

mzzl'z Spank

Ha Spankske...ik had t van jou ook gehoord ja, en die van mij was nog niet eens zat achter t stuur :P
 
Da's klote :( Hoe hard knalde ze tegen je aan? Ben je zelf niet gevallen? Kan me namelijk zo voorstellen dat je zo onderuit ligt als je plotseling een beuk van achteren krijgt...

Ik ben niet gevallen (gelukkig) het ging ook niet hard, maar wel de onderste uitlaat krom en nu maar hopen dat het frame of de velg geen schade heeft...
 
Damn... ben jij ff bezeikt.. ;(
:Z Zat dat mens te pitten of zo :z
Wat een smoes.... "dacht dat je al weg was.." :X

Ik had er een kopstoot gegeven.. *D (kidding)
 
Terug
Bovenaan Onderaan