"Een lichte motor pak je sneller"... want?

Hele forum staat vol met grapjes over motorscooters die hier niet thuishoren.
Sorry dat ik je dat niet duidelijk genoeg uiteenzette, sorry als je hierdoor gekrenkt bent.
 
6378EBFF-AF0E-43D4-AF4C-4D73C0183023.jpeg

ff boodschappen doen, kratje bier kan gewoon op de tank.
 
Ik heb nog een topkoffer vd vfr, ooit aangeschaft omdat ik ‘wilde’ ideeën had mbt korte vakanties maar die ligt te verstoffen op zolder...

Voor mijn dagtochten kan ik het af met een tanktas, Dopper/crackers/thermoskan koffie is zat ruimte voor.

EFCE88F2-CE09-43FB-BAEA-9DC7AF84B72C.jpeg
 
Sorry KF maar je spreekt wel duidelijk over ‘dit forum’... hier houd ik het bij.
Trek het je niet aan 😉 ben ook overgestapt naar een motorscooter om medische redenen maar vervloek mezelf dat ik ze niet eerder uitgeprobeerd heb. Nog niet moeten onderdoen voor motoren met gelijkaardige specs, integendeel.

Alle respect voor mensen die motorscooters maar niets vinden en dit respectvol uiten. Helaas is dit héél zeldzaam en komen de flauwe grappen sneller naar boven. You do you! Geniet gewoon lekker van je machine.

On-topic: Voor mij gaat het begrip licht ook over het gewicht naast het vermogen. Moesten er twee motoren zijn met idem vermogen dan zou ik wss toch voor de lichtere versie kiezen. Tijdens het rijden maakt dit me niet veel uit maar manoeuvreren uit de garage en het ding op z'n middenbok krijgen scheelt toch veel. Je krijgt gewoon de illusie dat je veel meer controle hebt.
 
Ik heb nog een topkoffer vd vfr, ooit aangeschaft omdat ik ‘wilde’ ideeën had mbt korte vakanties maar die ligt te verstoffen op zolder...

Voor mijn dagtochten kan ik het af met een tanktas, Dopper/crackers/thermoskan koffie is zat ruimte voor.

Bekijk bijlage 1628723
Ik heb het geprobeerd met een tanktas, het belemmert voor mij de zicht op de tellers. Ben zelf te kort en veeeeel te dik. Bij mij kwam dat ding dan ook al snel onder een snelbinder achterop.
 
Ik heb het geprobeerd met een tanktas, het belemmert voor mij de zicht op de tellers. Ben zelf te kort en veeeeel te dik. Bij mij kwam dat ding dan ook al snel onder een snelbinder achterop.
Tellers, ik let daar niet vaak op....rij bijna altijd behoudend en go with the flow, dan zit je meestal wel goed qua snelheid.
 
Poosje niet op MF geweest maar voor mij zijn alle twee wielers oké ik groet ze allemaal ik rij 30duizend km per jaar. Dus ik zie ook motor scooters .
Gewoon leuk met elkaar om gaan MF VRIENDEN
Op MF heb je, en maak je, net als op FB géén vrienden.
Toevallig zitten er veel gasten die ook een brommerd hebben.

Maar begrijp ik nu goed Maarten dat jij op een Honda Deauville rijdt met heel veel pech ??
Dan heb je voor jouw naam hier op MF niet erg goed op het schildje van jouw motor gekeken!

Maarten dat zal de naam zijn. Niks mis mee.
dauvile is wrs van Honda Deauville, maar zoals je ziet schrijf je dat toch iets anders. (Het is ook een leuk stadje in Normandië)
Nooit Frans op school gehad? La ville (= de stad) is zo'n beetje het eerste woord wat je dan leert.
Tsja, #13 zal zijn omdat je veel pech hebt??
 
Terug
Bovenaan Onderaan