Een limbo stelt zich voor

fish

Rookie
28 aug 2004
5
0
Tilburg
Hej allen

Ik kom al een tijdje op het motor-forum maar sinds vandaag word ik dan eindelijk geaccepteerd ;) (dit zei een mede-biker tegen me en gelijk heeft ie)

Dit komt omdat ik vanochtend de motor heb opgehaald en hele dag zo ongeveer gereden heb. Het is een suzuki gsx600f met 25 kw begrenzing,
vervolgens de hele dag gereden maar bijna geen enkele collega tegengekomen

Waar waren jullie in dit o zo warme weertje? :]

groeten mart

ps. eindelijk zie ik het voordeel van een limbo zijn in :)
 
Welkom!

Warm weertje? Ik ben vandaag ook een stukje gaan rijden, maar m'n handen vonden het niet zo fijn. Inderdaad niet veel motorrijders meer in Limburg in deze tijd van het jaar.
 
full


warm?! ik kan hier, vanuit utrecht, veel zeggen... Maar niet dat het warm was vandaag...
 
Enne Fishie,

Alles goed jongen, al ontdooid?! Was wel vet jongen!! Moeten we maar vaker doen, nog even op funske wachten, en dan kunnen we lekker met z`n drieen gaan toeren! En maar hopen dat er ook wel weer snel lekker warm weer aan zit te komen, zodat het ook mogelijk is om wel een hele dag te rijden :p !!! We zien ons

Mazzels toussaint
 
Ik rij wegens omstandigheden het komende half jaar geen motor, maar als het weer mogelijk isd an ben ik denk ik neit te houden ;)

full


Heel veel plezier op dit super verslavende forum!
Snel een MF kentekenplaat sticker bestellen hoor! ;)
 
Hey limbo.Dan ben je niet helemaal in het zuiden geweest.(richting epen ed),hebben er toch rondgereden.Bijna niemand op 2 wielen te zien.Eens kijken als het echt koud is of we je dan tegenkomen.

Oeps zie nu dat je 25kw rijdt,zag je misschien voor een bromfietser aan :+ :+ ;)
 
Hey limbo.Dan ben je niet helemaal in het zuiden geweest.(richting epen ed),hebben er toch rondgereden.Bijna niemand op 2 wielen te zien.Eens kijken als het echt koud is of we je dan tegenkomen.

Oeps zie nu dat je 25kw rijdt,zag je misschien voor een bromfietser aan :+ :+ ;)


Bromfietser tssss alleen omdat hij 25 kw rijd |(

Is niks mis mee hoor!!!

Trouwens welkom hier :+ ken je het Limburgse forum al???
 
Terug
Bovenaan Onderaan