Een minimale aantal posts om te mogen adverteren

Hoeveel posts tot iemand mag adverteren ?

  • lid worden en meteen adverteren

    Stemmen: 27 30,0%
  • 50 posts

    Stemmen: 19 21,1%
  • 100 posts

    Stemmen: 38 42,2%
  • 200 posts

    Stemmen: 6 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Ik zie het probleem niet. Je kan toch gewoon even de postgeschiedenis van iemand bekijken en als het een lul is koop je hem niet
 
De admins hebben juist erg veel tijd gestoken in het verkoopgedeelte.
Eerst was het helemaal apart en kon je op MF geen motor meer verkopen, alleen via motorshopper.
Vonden de gebruikers niet leuk, dus ze hebben dit aangepast zodat motoren wel weer op MF te bekijken zijn.
Er kon niet gereageerd worden op de advertenties via MF. Ook hier kwamen klachten over, dus ook dit is aangepast.
" Ik wil alleen van MF'ers kopen" dus de optie filteren op MF 'ers is toegevoegd.

Ik zou de oude topics eens opzoeken waar het allemaal uitgelegd werd. Dan kun je zelf zien hoeveel de admins het hebben aangepast naar de zin van de MF'ers.
Je kunt het nooit voor iedereen naar de zin maken, maar zeggen dat ze lui zijn en hier niet op in gaan vind ik te kort door de bocht. :)

ik trolde ook met die opmerking he :)

na wie weet word het ooit nog ingevoerd :9 of iets vergelijkbaars
 
Laatst bewerkt:
Arme Zot. Dan kan ie nooit meer iets verkopen via dit forum... -O-

:+
_O-

Overigens, over TKM gesproken: dit subforum wordt op korte termijn aangepast/uitgebreid zodat de filtermogelijkheden die je op Motorshopper hebt ook hier op MF beschikbaar komen. Het idee dat je MF niet meer hoeft te verlaten. Je kunt dus dadelijk (nog) makkelijker zoeken naar een gebruikte motorfiets.

HIER een sneak preview (let ff niet op de testdata ;))
 
Ik zie het probleem niet. Je kan toch gewoon even de postgeschiedenis van iemand bekijken en als het een lul is koop je hem niet

Wil je nah een (goede) motor kopen of ga je zoenen met de verkoper? Wat boeit t nou -hoe- iemand is, je ziet die verkoper erna nooit meer.

Tenzij t een verplichte MF-er is met 100-den postings en je hier steeds tegen gaat komen, met op en aanmerkingingen op je eigen postings, tja... })

Het is ook juist mijn afding argument: we zien elkaar hierna niet meer en ik hoef ook geen garantie. Dat werkt niet altijd in mijn voordeel als ik zelf iets niet opgemerkt heb, zoals ik bij mn huidige motor nog wel een kleine 1000 euro aan het verspijkeren ben voor ie tip-top is, waarvan ik het meeste onderhoud zelf doe. Was een hele vriendelijk en eerlijke verkoper/handelaar, maar die weten ook niet alles...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan